لپ‌تاپ های پرسرعت ریزر بلید ۲۰۲۴ معرفی شدند

لپ‌تاپ‌های گیمینگ روزبه‌روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، بنابراین اینکه سری بلید ریزر بیش از یک دهه پس از اولین مدل خود، همچنان در صدر فهرست باقی مانده است، . ریزر در نمایشگاه CES 2024، سه مدل لپتاپ‌ به‌روزشده را معرفی کرد: ریزر بلید ۱۴ اینچی با تمرکز بر قابلیت حمل، بلید ۱۸ اینچی که به‌طور کامل جایگزین یک دسکتاپ قدرتمند تولید محتوا می‌شود و بلید ۱۶ اینچی که ترکیبی از قابلیت‌های دو مدل قبلی را ارائه می‌دهد.

مشخصات لپتاپ های ریزر بلید ۲۰۲۴

بیایید با لپتاپ‌ ریزر بلید ۱۶ اینچی ۲۰۲۴ جدید شروع کنیم، زیرا اولین دستگاه از سه لپتاپ جدیدی است که عرضه خواهد شد. خبر مهم که چند روز پیش درمورد این محصول اعلام شد، ریزر نمایشگر این دستگاه را به‌عنوان اولین صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی اولد ۲۴۰ هرتزی در جهان معرفی می‌کند.

نمایشگر اولد بلید ۱۶ از فناوری Dual Mode استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد بین ۴K در ۱۲۰ هرتز و ۱۰۸۰p در ۲۴۰ هرتز سوئیچ کنید. به این ترتیب، می‌توانید از وضوح بالاتر برای بهره‌وری و مشاهده رسانه استفاده کنید و برای اجرای بازی‌های سنگین، به FHD در ۲۴۰ هرتز بروید.

جدا از صفحه‌نمایش اولد فوق سریع، بلید ۱۶ دارای سخت‌افزاری قدرتمند است. این لپ‌تاپ را می‌توان به پردازنده Intel Core i9-14900HX و پردازنده گرافیکی RTX 4090 مجهز کرد، که می‌تواند این لپ‌تاپ را در عین داشتن ظاهری نسبتاً باریک، به جایگزینی مناسبی برای دسکتاپ تبدیل کند.

لپ‌تاپ های پرسرعت ریزر بلید 2024 معرفی شدند

ریزر بلید ۱۴ اینچی ۲۰۲۴ یک لپتاپ مجهز به رایزن است که از یکی از سری جدید پردازنده‌های لپ‌تاپ Ryzen AI AMD استفاده می‌کند که دارای یک NPU برای کمک به بارهای کاری هوش مصنوعی است. در این حالت، یکی از بهترین‌های AMD را با Ryzen 9 8945HS دریافت خواهید کرد. در بخش گرافیکی، بلید ۱۴ اینچی را می‌توان با پردازنده RTX 4070 عرضه می‌شود. در بخش نمایشگر، این دستگاه به پنل QHD/240Hz مجهز شده است. این مدل در حال حاضر جمع‌وجورترین لپ‌تاپ گیمینگ ریزر است و با توجه به بدنه تمام آلومینیومی آن قابل توجه است.

بلید ۱۶ جدید از امروز با قیمت ۳۰۹۹.۹۹ پوند در‌دسترس است. بلید ۱۴ نیز از تاریخ ۳ بهمن (۲۳ ژانویه) برای پیش‌خرید آماده می‌شود، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

ریزر بلید ۱۸ اینچی تا اواخر امسال عرضه نمی‌شود. این دستگاه با صفحه‌نمایش ۴K/165 هرتز روانه بازار می‌شود و تاندربولت ۵ را برای اتصال فضای ذخیره‌سازی اضافی، نمایشگرهای با وضوح بالا، داک.ها یا سایر دستگاه‌ها ارائه می دهد. هنوز ترکیبی از CPU و GPU مشخص نشده است، بنابراین این احتمال وجود دارد که شاهد سخت‌افزاری باشیم که هنوز معرفی نشده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.