طرح فروش FMC 511 دی ۱۴۰۲ ؛ جزئیات فروش اقساطی سدان ۵۱۱ فردا موتورز [+قیمت]

news sales plan price farda 511 1

با آغاز طرح فروش FMC 511 دی ۱۴۰۲ فردا موتورز به نظر می‌رسد این سدان به جمع خودروهای وارداتی کشور سلامی دوباره خواهد کرد.

براساس اعلام شرکت فردا موتورز، سدان ۵۱۱ با شرایط اقساطی به فروش می‌رسد. این سدان که اولین بار در سال ۱۴۰۰ معرفی شد به دلیل عرضه محدود جایگاه خوبی در بازار داخلی به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید:  تصویب آیین‌نامه ثبت پلاک ملی خودرو‌های مناطق آزاد ؛ عوارض‌های قانونی را پرداخت کنید!

طرح فروش FMC 511 دی ۱۴۰۲

طی اعلامیه منتشر شده از سوی شرکت وارد کننده، فردا موتورز، مشتریان باید برای پیش‌پرداخت اول مبلغ ۳۱۶ میلیون تومان و ۷۹ میلیون تومان نیز یک ماه بعد از آن به عنوان پیش‌پرداخت دوم بپردازند.

گفتنی‌است در طرح فروش FMC 511 دی ۱۴۰۲، اقساط به صورت ۲۴ ماه و با سود ۱۸ درصد خواهد بود و متقاضیان باید هر ماه مبلغ ۱۸.۵۳۰.۹۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت واریز نمایند. تحویل این خودرو نیز ۱۲۰ روزه خواهد بود

نام خودرو پیش‌پرداخت اول پیش‌پرداخت دوم مبلغ اقساط ۲۴ ماهه سود مشارکت
FMC 511 ۳۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ۷۹.۰۰۰.۰۰۰ ۱۸.۵۳۰.۹۰۰ ۱۸ درصد

سدان ۵۱۱ از فردا موتورز به یک موتور ۱.۵ لیتری با تنفس طبیعی، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز شده است که از سری پیشرانه‌های بلوکر چانگان استفاده می‌کند. این موتور با توان تولید حداکثر ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۵ نیوتن متر، از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دوکلاچه DCT، قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. پیشرانه‌ی این سدان، با استاندارد آلایندگی یورو ۵ در شرایط بهینه مصرف سوختی حدود ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت می‌کند.

سانروف، کنترل آغاز حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، فرمان برقی کمکی، نمایشگر آمپر دیجیتال و آنالوگ در قسمت جلو، قابلیت تنظیم شیشه‌ها و آینه‌های برقی، درب صندوق عقب با قابلیت بازشو از راه دور با استفاده از ریموت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم تهویه هوای الکتریکی دستی با نمایشگر مستقل، اتصال بلوتوث، کامپیوتر سفر، چراغ روز، سنسور نور، ویژگی‌هایی از جمله امکانات رفاهی متنوعی هستند که در خودروی سدان ۵۱۱ از فردا موتورز فراهم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.