لنوو لپتاپ Yoga پرو ۹ را با آخرین پردازنده Core Ultra 9 اینتل روانه بازار می‌کند

لنوو لپتاپ Yoga پرو ۱۶s 2024 Extreme Edition که برای بازار جهانی Yoga پرو ۹ ۱۶IMH9 نامگذاری شده است، اکنون در وبسایت رسمی لنوو دردسترس است. پیش از این، این شرکت YOGA Pro 14s را با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی ۳K و Ryzen 7 7840HS در ماه ژانویه در چین عرضه کرد.

مشخصات و ویژگی‌های کلیدی لپتاپ Yoga پرو ۹

برای CPU، کاربران می توانند بین نسل چهاردهم Intel Core Ultra 7 و Intel Core Ultra 9 را انتخاب کنند که هر دو شامل یک NPU یکپارچه (واحد پردازش عصبی) و یک Intel Arc Graphics هستند.

در بخش گرافیک، این لپتاپ چهار گزینه مختلف را ارائه می‌دهد: RTX 4050 / RTX 4060 / RTX 4070 / گرافیک مجتمع Intel Arc.

RTX 4050 با ۶ گیگابایت حافظه GDDR6 عرضه می‌شود، در حالی که دو مدل دیگر با ۸ گیگابایت حافظه روانه بازار می‌شوند. علاوه بر این، GPUهای اختصاصی دارای TDP 100 وات هستند.

لنوو لپتاپ Yoga پرو 9 را با  آخرین پردازنده Core Ultra 9 اینتل روانه بازار می‌کند

از نظر صفحه‌نمایش، گزینه‌ای بین پانل‌های ۱۶ اینچی IPS LCD و Mini LED وجود دارد که هر دو با ۳.۲K (3200×۲۰۰۰)، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، ۱۰۰٪ درجه‌بندی رنگ DCI-P3، گواهینامه نور آبی کم Rheinland و TÜV ارائه می شوند.

نسخه Mini LED در هنگام نمایش محتوای SDR به ۶۰۰ نیت و در محتوای HDR به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد، در حالی که نسخه IPS برای ۴۰۰ نیت رتبه‌بندی شده است. همچنین پشتیبانی از لمس OGS اختیاری و روکش براق یا ضدتابش برای همه نسخه‌های نمایشگر وجود دارد.

  • فضای ذخیره‌سازی: دو اسلات M.2 2280 PCIe 4.0 x4 (تا ۱ ترابایت)
  • حافظه: ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایت LPDDR5x (لحیم‌شده یا غیرقابل ارتقا)

این لپتاپ با باتری ۸۴ وات ساعتی عرضه می‌شود و طبق گفته شرکت در ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد می‌رسد. وزن دستگاه براساس نسخه های مختلف حدود ۱.۹۳-۲.۰۵ کیلوگرم است.

مدل‌های دارای گرافیک یکپارچه در مجموع چهار بلندگو دارند: ۲W x2 (ووفر) و ۲W x2 (تویتر). مدل‌های دارای گرافیک اختصاصی با چهار ووفر و در مجموع ۶ بلندگو یک قدم جلوتر می‌روند. همه مدل‌ها با پشتیبانی از Dolby Atmos و Smart Amplifier عرضه می‌شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.