قیمت کنسول دستی MSI Claw Intel Core Ultra دستی به ۲۵ درصد زیر MSRP کاهش یافت

به تازگی کنسول Claw از شرکت MSI که یک دستگاه بازی دستی مجهز به پردازنده Core Ultra شرکت اینتل است، با کاهش قیمت بسیار بالایی در خرده‌فروش بریتانیایی، یعنی Currys، اکنون با ۵۹۹ پوند به فروش می‌رسد. با این وجود همچنان با رقبای دیگری مانند کنسول ROG Ally کمپانی ایسوس که با پردازنده AMD Ryzen تجهیز شده، روبه‌رو است.

بازار کنسول‌های دستی مدتی است که تخفیف‌های مناسبی را تجربه نکرده، اما اکنون به نظر می‌رسد که شرکت MSI بالاخره این به این دوره پایان داده است، زیرا کنسول دستی Claw آن‌ها شاهد کاهش ۲۵ درصدی نسبت به قیمت پیشنهادی اصلی ۷۹۹ پوندی خود است. همانطور که گفته شد، این معامله توسط خرده‌فروش بریتانیایی، یعنی Currys انجام می‌شود.

قیمت کنسول دستی MSI Claw Intel Core Ultra دستی به 25 درصد زیر MSRP کاهش می‌یابد

جالب اینجاست که شما با خرید این کنسول همچنین می‌توانید یک نسخه رایگان از بازی Skull and Bones را تحت فروش بهاری لپ‌تاپ‌های شرکت MSI دریافت کنید، که این معامله را برای مصرف‌کنندگان جذاب‌تر می‌کند. با این حال، این معامله فقط در Currys، یک خرده‌فروشی معروف در بریتانیا در دسترس است، از این رو ایالات متحده و سایر مصرف‌کنندگان (حداقل) در حال حاضر نمی‌توانند از این پیشنهاد استفاده کنند.

برای توضیح سریع مشخصات کنسول دستی Claw شرکت MSI، که این تخفیف را دریافت کرده است می‌توان گفت که از پردازنده Core Ultra 7 155H شرکت اینتل استفاده خواهد کرد و سریع‌ترین محصول در مقایسه با مدل دیگر است که به تراشه Core Ultra 5 135H مجهز شده‌اند.

پردازنده Intel Core Ultra 7 155H دارای ۱۶ هسته و ۲۲ رشته، ۲۴ مگابایت حافظه کش است و سرعت کلاک آن تا حداکثر ۴.۸ گیگاهرتز می‌رسد. این کنسول دستی از iGPU Arc Xe-LPG شرکت اینتل با ۸ هسته Xe و فرکانس حداکثر ۲.۲۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. از نظر حافظه و فضا ذخیره‌سازی، این گوشی دارای ۱۶ گیگابایت حافظه LPDDR5-6400 و ظرفیت ذخیره سازی ۱ ترابایت است.

با وجود اینکه قیمت این محصول پس از اعمال تخفیف، بدون شک رقم مناسبی است، اما پیشنهاد می‌دهیم که کمی صبر کنید و منتظر باشید تا قیمت به حدود ۵۰۰ پوند برسد، زیرا در آن صورت بها تمام شده این کنسول می‌تواند یک معامله مناسب برای شما رقم بزند و با گزینه‌های موجود مانند کنسول ROG Ally شرکت ایسوس که در حال حاضر با قیمت ۲۹۹ دلار آمریکایی در دسترس است، رقابت کند. ما مطمئن نیستیم که آیا شاهد کاهش مشابه در یک منطقه خرده فروشی دیگر خواهیم بود یا خیر، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.