شیائومی تلویزیون ردمی مکس ۱۰۰ اینچ ۲۰۲۵ را معرفی کرد

شیائومی اخیراً ردمی مکس ۱۰۰ اینچی مدل ۲۰۲۵ را روانه بازار کرده است، یک تلویزیون هوشمند جذاب برای علاقه‌مندان به سرگرمی و بازی. از حالا، این تلویزیون به‌طور رسمی برای خرید در چین دردسترس است. در این مقاله به قیمت و مشخصات تلویزیون شیائومی ردمی مکس ۱۰۰ اینچ ۲۰۲۵ می‌پردازیم.

مشخصات تلویزیون شیائومی ردمی مکس ۱۰۰ اینچ ۲۰۲۵

برجسته‌ترین مشخصه شیائومی ردمی مکس ۱۰۰ اینچ صفحه‌نمایش ۱۰۰ اینچی عظیم آن با وضوح ۴K است. با پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR) رفرش ریت به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. برای کنترل حرکت روان‌تر، تلویزیون از جبران حرکت MEMC 120 هرتز استفاده می‌کند. قابل ذکر است که یک حالت خاص وجود دارد که نرخ تازه‌سازی را به ۲۴۰ هرتز می‌رساند.

شیائومی تلویزیون ردمی مکس 100 اینچ 2025 را معرفی کرد

این صفحه‌نمایش می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ را بازتولید کند. به عبارت دیگر، نمایشگر دستگاه ۱۰ بیتی است و ۹۴ درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، دقت رنگ در ΔE≈۲ رتبه‌بندی شده است. این تلویزیون همچنین دارای فناوری محافظت از چشم Qingshan بومی شیائومی است.

در مورد اتصال، تلویزیون دارای سه HDMI، دو USB-A، یک اترنت، یک ورودی نوری، یک ورودی AV و یک پورت آنتن است. دو مورد از سه پورت HDMI 2.1 از استاندارد HDMI 2.1 برای تاخیر ورودی کمتر دشر حین بازی پشتیبانی می‌کنند. آنها همچنین از VRR، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و فناوری AMD FreeSync برای تجربه بازی پاسخگوتر پشتیبانی می‌کنند.

ردمی مکس ۱۰۰ اینچی به چهار بلندگو برای صدا مجهز شده است. این دستگاه از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صوتی، سازگاری DTS-X برای پردازش صوتی با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند.

منبع تغذیه این تلویزیون یک پردازنده ۴ هسته ای A73 است که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. گزینه‌های اتصال بی‌سیم شامل Wi-Fi 6 برای پخش آسان و دسترسی به اینترنت است.

این تلویزیون از صفحه‌نمایش چندمنظوره برای به اشتراک‌گذاری آسان محتوا از دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. شما یک کنترل از راه دور صوتی بلوتوث با عملکرد NFC داخلی دریافت می کنید که ناوبری و تعامل را تسهیل می‌کند. این دستگاه آخرین سیستم‌عامل HyperOS شیائومی را با پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث اجرا می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه

تلویزیون ۱۰۰ اینچی ردمی مکس ۲۰۲۵ در چین ۸۹۹۹ یوان (تقریباً ۱۲۴۳ دلار آمریکا) قیمت دارد. در حال حاضر، می‌توانید این محصول را از JD.com یا وب‌سایت رسمی شرکت خریداری کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.