قیمت ناتینگ فون ۲ فاش شد!

2022 8 nothing phone 1 cameras 638bb84de60c0026b825545c jpeg

پس از تجربه‌ی موفق گوشی ناتینگ فون ۱ با طراحی بخش پشتی منحصر به فرد، شرکت ناتینگ تصمیم گرفته است تا نسل دوم این گوشی را با نام ناتینگ فون ۲ احتمالا در تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) برای بازار‌های اروپا معرفی کند.

به نظر می‌رسد برخلاف نسل اول گوشی ناتینگ فون که از پردازنده‌ی سری ۷ اسنپدراگون استفاده می‌کرد، ناتینگ فون ۲ از پردازنده‌‌ی سری ۸ اسنپدراگون استفاده خواهد کرد. علاوه بر این براساس گزارشی که توسط یک نشریه‌ی فرانسوی منتشر شده است به نظر می‌رسد این گوشی با قیمتی بیشتر نسبت به نسل گذشته عرضه شود.

براساس گزارش منتشر شده توسط نشریه‌ی فرانسوی، ناتینگ فون ۲ با پیکربندی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی قیمتی معادل ۷۲۹ یورو خواهد داشت و اگر نیاز به افزایش حافظه دارید می‌توانید برای نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی به همراه ۱۲ گیگابایت رم قیمتی معادل ۸۴۹ یورو پرداخت کنید. برای مقایسه باید گفت که ناتینگ فون ۱ با پیکربندی ۱۲۸ گیگابات حافظه‌ی ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم در زمان عرضه، قیمتی معادل ۴۶۹ یورو داشت. ناتینگ فون ۲ همانند نسل گذشته در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

در این گزارش مشخصات ناتینگ فون ۲ نیز منتشر شده است. انتظار می‌رود که این گوشی از صفحه نمایش FHD+ ۶٫۷ اینچی امولد با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز استفاده کند و همانند نسل گذشته از سنسور اثر انگشت زیر صفحه بهره ببرد. این گوشی با پوسته‌ی اختصاصی Nothing OS 2.0 برپایه‌ی اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و ۳ سال به‌روزرسانی  نرم‌افزاری و تا ۴ سال وصله‌ها‌ی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

قلب تپنده‌ی این گوشی نیز احتمالا پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ خواهد بود که از یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی خواهد گرفت ولی هنوز جزئیاتی درمورد سرعت شارژ آن منتشر نشده است. ناتینگ برای این گوشی از رم LPDDR5 در کنار حافظه‌ی ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده خواهد کرد.

به نظر شما آیا ناتینگ فون ۲ با قیمت ۷۲۹ دلاری ارزش خرید خواهد داشت؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.