احتمال عدم برگزاری مراسم E3 در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵

سازمان گردشگری شهر لس‌آنجلس در گزارشی اعلام کرد تصمیمی مبنی بر عدم برگزاری مراسم E3 در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ گرفته شده است. گفتنی است مراسم E3 امسال هم به دلیل عدم تمایل شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی برای حضور در این رویداد لغو شد. در ادامه خبر بیشتر به دلیل کنسل‌شدن این رویداد در سال‌های آینده پرداخته می‌شود.

طبق گزارش هیئت گردشگری شهر لس‌آنجلس که در روز چهارشنبه ابلاغ شد، با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و گفتگوهای صورت گرفته در جلسات مختلف، برگزاری مراسم E3 در دو سال آینده از دستور کار خارج شده است. از این رو، بازیکنان شاهد برگزاری عمومی مراسم E3 در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ نخواهند بود.

طرفداران بازی‌های کامپیوتری انتظار داشتند پس از چهار سال غیبت، مراسم E3 سال ۲۰۲۳ به صورت عمومی و حضوری برگزار شود. اما در نهایت خبر لغو این مراسم در ماه مارس به طور رسمی اعلام شد. شرکت ReedPop در بیانیه خود اعلام کرد برگزارکنندگان در جمع‌آوری موارد مورد نیاز برای اجرای مراسم مذکور به نحوی که قدرت و تاثیر صنعت بازی را به نمایش بگذارد، ناکام بوده است.

پس از انتشار گزارش هیئت گردشگری لس‌آنجلس، گروه ESA به عنوان مالک مراسم E3 در بیانیه‌ای شرح داد هنوز تصمیم قطعی پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری رویداد E3 در دو سال آینده گرفته نشده است. این گروه هم‌اکنون در حال رایزنی برای برگزاری مراسم E3 در سال‌های آینده است و اعتقاد دارد هنوز برنامه‌ریزی نهایی برای آن تعیین نشده است. به نظر می‌رسد گروه ESA در نظر دارد برای احیای مراسم E3، آن را در خارج از شهر لس‌آنجلس برگزار کند.

عدم برگزاری مراسم E3؛ گزینه برگزاری رویداد در خارج از شهر لس‌آنجلس روی میز است

مراسم E3 همیشه در طول دو هفته در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شد و به نظر می‌رسد برگزاری آن در مکان دیگری، چندان رضایت‌مندی طرفداران را به همراه نیاورد. در غیاب E3، امسال مراسم‌های کوچک‌تری در شهر لس‌آنجلس برگزار شدند. از میان این مراسم‌ها می‌توان به مراسم «یوبی‌سافت فوروارد» (Ubisoft Forward)، «شوکیس ایکس باکس» (Xbox Showcase) و «سامر گیم فست» (Summer Game Fest) اشاره کرد.

عدم برگزاری مراسم E3

به بیان دقیق‌تر، مراسم E3 2018 آخرین مراسمی بود که تمامی ابرشرکت‌های صنعت بازی در آن حضور درخشانی داشتند. مراسم E3 2019 با عدم حضور شرکت «سونی» (Sony) همراه بود. مراسم E3 2020 به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد. رویداد E3 2021 تنها به صورت دیجیتالی برگزار شد و دوباره ما شاهد نبود شرکت Sony در آن بودیم و مراسم E3 2022 به دلایلی برگزار نشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.