قیمت جدید نیسان زامیاد مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید نیسان زامیاد مرداد ۱۴۰۲ مشخص شد. شرکت زامیاد قیمت خودرو نیسان وانت خود را برای مردادماه به‌روز کرده است.

قیمت جدید نیسان زامیاد مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد. وانت نیسان زامیاد یا همان نیسان آبی مشهور، حالا دیگر یک خودرو لاکچری و لوکس به حساب می‌آید چراکه زامیاد به‌عنوان زیرمجموعه شرکت خودروسازی سایپا قیمت وانت‌بار محبوب خود را به شدت افزایش داده است. البته که این لوکس بودن صرفا در بحث قیمت است و خبری از بروزشدن امکانات و قابلیتهای این محصول نیست!

گفتنی‌ست که از بین ۴ مدل وانت نیسان، قیمت پایین‌ترین مدل آن هم‌اکنون به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است که جای بسی تعجب و تأمل دارد. البته می‌توان گفت که یکی از دلایل افزایش غیرمنطقی این خودرو، اضافه شدن آپشن‌های بی‌کاربردی مانند دی‌لایت است.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید بسترن B30 اعلام شد؛ سدان دوست‌داشتنی چینی به خط تولید باز می‌گردد؟

قیمت جدید نیسان زامیاد مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا لیست جدید قیمت وانت نیسان زامیاد را اعلام کرد. قیمت این وانت محبوب، قدیمی و پرفروش نسبت به قبل حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است. نیسان وانت طی ماه‌های اخیر به دلیل پاس کردن استانداردهای ۸۵ گانه، به دی‌لایت مجهز شد. بنابراین تولید این وانت ۵۰ ساله همچنان در زامیاد ادامه دارد.

قیمت جدید نیسان زامیاد مرداد 1402 اعلام شد

قیمت جدید نیسان زامیاد مرداد 1402 اعلام شد

مدتی پیش نیز سازمان استاندارد با شماره‌گذاری این خودرو مخالفت کرد که با دستور مستقیم رییس‌جمهوری، این وانت‌ بار دیگر در مسیر پلاک شدن قرار گرفت.
در حال حاضر ارزان‌ترین تیپ وانت نیسان، نسخه بنزینی ساده این خودرو با لاستیک رادیال است. این خودرو در حال حاضر حدود ۵۳۴ میلیون تومان قیمت دارد. اگر مشتری همین وانت را با سیستم فرمان هیدرولیک بخواهد، بایستی ۵ میلیون تومان بیشتر بپردازد. البته این تیپ فاقد لاستیک رادیال است و تایرهای قدیمی دارد. در صورتی که وانت نیسان را به طور همزمان با لاستیک رادیال و سیستم فرمان هیدرولیک مطالبه کنید، بایستی ۵۶۶ میلیون تومان وجه نقد به زامیاد بپردازید.

با توجه به مصرف سوخت بالای این وانت و پیشرانه سالخورده آن، برخی مشتریان به خرید وانت نیسان دوگانه‌سوز علاقه دارند. نسخه دوگانه‌سوز این خودرو با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، گران‌ترین نسخه این خودرو به شمار می‌رود. البته این تیپ فاقد سیستم فرمان هیدرولیک است.

خودرو قیمت (تومان)
بنزینی با لاستیک رادیال ۵۳۳.۹۰۰.۰۰۰
بنزینی با فرمان هیدرولیک ۵۳۹.۱۰۰.۰۰۰
بنزینی با فرمان هیدرولیک و لاستیک رادیال ۵۵۶.۰۰۰.۰۰۰
دوگانه سوز با لاستیک رادیال ۵۷۰.۹۰۰.۰۰۰

نیسان وانت زامیاد به همراه مرسدس بنز واگن هود ملقب به بنز کله نارنجی، دو خودرو تجاری قدیمی بازار ایران به حساب می‌آیند. تولید این خودروها از دهه ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی در جریان بوده است. به همین دلیل هر دو خودرو از وفور لوازم یدکی در بازار سود می‌برند. استقبال مشتریان از این دو خودرو و همچنین نگهداری آسان آنها، باعث شده است تا شرکت‌های سازنده تمایلی برای جایگزینی این محصولات سالخورده و غیراستاندارد نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید نیسان زامیاد مرداد ۱۴۰۲ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.