آپدیت اندروید ۱۴ برای سری شیائومی ۱۲ به طور آزمایشی منتشر شد [+بروزرسانی رابط کاربری MIUI 15]

آپدیت اندروید ۱۴ برای سری شیائومی ۱۲ به صورت آزمایشی منتشر شد. همراه این بسته به‌روزرسانی رابط کاربری جدید MIUI 15 نیز قرار دارد.

آپدیت اندروید ۱۴ برای سری شیائومی ۱۲ به طور آزمایشی همراه با رابط کاربری MIUI 15 منتشر شد. گوشی‌های سری ۱۲ از پرچمداران محبوب این شرکت محسوب می‌شود که از طراحی ظریف در کنار قدرت بالا برخوردار هستند. حال این گوشی‌های جذاب به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری ممکن مجهز شده‌اند که می‌تواند کاربری آنها را چند برابر جذاب کند.

بیشتر بخوانید: این گوشی‌های شیائومی آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت نخواهند کرد [+فهرست]

آپدیت اندروید ۱۴ برای سری شیائومی ۱۲ منتشر شد

شیائومی یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه موبایل است که پیشرفت چشمگیری نسبت به گذاشته داشته است. عملکرد این شرکت در انتشار آپدیت‌های اندروید هم بهتر از گذشته شده و همین باعث افزایش فروش چشمگیر محصولات این شرکت در بازار شده است.

یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت، گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۲ هستند. اکنون خبر رسیده که گوشی‌ساز چینی، آپدیت MIUI 15 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را به‌صورت آزمایشی برای اعضای این خانواده منتشر کرده است.

آپدیت اندروید 14 برای سری شیائومی 12 منتشر شد

آپدیت اندروید 14 برای سری شیائومی 12 منتشر شد

وقتی از خانواده Xiaomi 12 صحبت می‌کنیم، منظورمان یک یا دو مدل نیست؛ در واقع تمام اعضای این خانواده به‌طور کامل با این آپدیت آزمایشی سازگار هستند و قرار است آن را دریافت کنند که اسامی آن‌ها به‌ترتیب زیر است:

  • شیائومی ۱۲
  • شیائومی ۱۲ پرو
  • شیائومی ۱۲ اس
  • شیائومی ۱۲ اس پرو
  • شیائومی ۱۲ اس اولترا
  • شیائومی ۱۲ پرو دایمنسیتی
  • شیائومی ۱۲ تی
  • شیائومی ۱۲ تی پرو
  • شیائومی ۱۲ لایت

این فهرست نشان می‌دهد که شیائومی طیف وسیعی از گوشی‌هایش را آماده دریافت این بروزرسانی بزرگ کرده است. رابط کاربری می یو آی ۱۵ مبتنی بر اندروید ۱۴ گوگل، آینده هیجان‌انگیزی را به صاحبان این گوشی‌ها نوید می‌دهد. کاربران با این بروزرسانی می‌توانند تجربه کاربری قدرتمندتر، کارآمدتر و نوآورانه‌ترین را کسب کنند.

آپدیت اندروید 14 برای سری شیائومی 12 منتشر شد

آپدیت اندروید 14 برای سری شیائومی 12 منتشر شد

به‌لطف این بروزرسانی جدید، کاربران گوشی‌های مذکور می‌توانند زودتر از سایرین امکانات و قابلیت‌های تازه این آپدیت را امتحان کنند. سپس این افراد بازخوردهای خود را به شیائومی ارسال می‌کنند تا ایرادات و مشکلات احتمالی را برطرف کند و آن را آماده انتشار نسخه نهایی برای عموم کاربران کند.

نسخه نهایی آپدیت MIUI 15 با اندروید ۱۴ چه زمانی منتشر می‌شود؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران از ما می‌پرسند، تاریخ انتشار نسخه نهایی این بروزرسانی است. شرکت شیائومی تایید کرده که نسخه پایدار این آپدیت قرار است در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ منتشر شود. این یعنی تا پیش از بهار سال ۱۴۰۳ می‌خواهد آن را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار آزمایشی آپدیت اندروید ۱۴ برای سری سری شیائومی ۱۲ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.