قیمت جدید ساینا S شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید ساینا S شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد. سایپا طبق روال همیشه قیمت محصولات خود را به‌روز کرد و این‌بار نوبت به ساینا S رسیده است.

قیمت جدید ساینا S شهریور ۱۴۰۲ توسط سایپا اعلام شد. ساینا S که یکی از خودرهای محبوب در طرح یکپارچه وزارت صمت است، امروز صاحب یک قیمت جدید شد. این خودرو که پیش‌تر فاقد استاندارهای ۸۵‌گانه بود و از طرف سازمان استاندارد نمره منفی گرفته بود، حالا با افزایش امکانات توانسته نمره قبولی را بگیرد و طبق اعلام شرکت سازنده حدود ۶ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: شایعه افزایش قیمت خودرو توسط شورای رقابت تکذیب شد؛ «قرار نیست هر سه ماه قیمت خودرو افزایش یابد»

قیمت جدید ساینا S شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد

ساینا S یک سدان اقتصادی کلاس B است که از ماه‌های قبل به دلیل استانداردهای اجباری جدید، به قابلیت سنسور پایش باد تایرها و سنسور نور مجهز شده است. همچنین سایپا اعلام کرده است که دیگر ساینا S با فرمان دی‌کات تولید نمی‌شود و غربیلک فرمان معمولی بر روی آن نصب خواهد شد.

قیمت جدید ساینا S شهریور 1402 اعلام شد

قیمت جدید ساینا S شهریور 1402 اعلام شد

ساینا S سایپا به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۸۶.۵ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. جعبه دنده ساینا اس از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

در این خودرو امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه‌ای، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک عقب، نمایشگر تعویض دنده GSI، سنسور پایش باد تایرها، رینگ فولادی و… مجهز است.

نام خودرو قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید شهریور ۱۴۰۲ (تومان)
ساینا S ۲۴۸.۶۹۴.۰۰۰ ۲۵۴.۷۶۰.۰۰۰

حال گروه خودروسازی سایپا در شهریور ۱۴۰۲ قیمت جدید ساینا S را اعلام کرده و افزایش قیمت حدود ۶ میلیون تومانی را برای این سدان اقتصادی در نظر گرفته است. قیمت جدید ساینا اس ۲۵۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان است و از این پس مبنای صدور فاکتورها عدد جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید ساینا S شهریور ۱۴۰۲ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.