قمقمه تیتانیومی شیائومی رونمایی شد

شیائومی از اولین قمقمه تیتانیومی خود به نام MIJIA Thermos Cup Ti رونمایی کرد. این شرکت در تاریخ ۲۸ دسامبر یک کمپین تامین مالی همگانی را برای MIJIA Thermos Cup Ti آغاز خواهد کرد. شیائومی ادعا می‌کند که اولین بار است که از فلز تیتانیوم برای تولید فنجان قمقمه استفاده می‌شود.

تیتانیوم یک فلز بسیار خالص است و فلزات سنگین را رسوب نمی دهد. به گفته شیائومی، این یک فلز بیوفیلیک شناخته شده است و قابلیت اطمینان بیشتری را به قمقمه ارائه می دهد. شیائومی از تیتانیوم در داخل و خارج فنجان قمقمه MIJIA Ti استفاده کرده است. ظرفیت این فنجان ۴۵۰ میلی‌لیتر و وزن آن ۲۱.۵ گرم است. این قمقمه می‌تواند مایع را در دمای ۵۸ درجه سانتیگراد تا ۶ ساعت گرم و در دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به مدت ۶ ساعت سرد نگه دارد.

فنجان قمقمه میجیا از تیتانیوم خالص با کیفیت TA1 و درصد خلوص ۹۹ استفاده می‌کند که حاوی فلزات سنگین مضر نیست و دارای بالاترین درجه خلوص می‌باشد. تیتانیوم TA1 به‌طور گسترده در کاربردهای زیست پزشکی استفاده می‌شود و از ورود هرگونه آلودگی به قمقمه جلوگیری می‌کند. فنجان قمقمه جدید میجیا از فرآیند تبلور در دمای بالا مخزن داخلی استفاده می‌کند. این یعنی خود فنجان قابلیت پاک‌شوندگی دارد و فقط نیاز به آبکشی است.

قمقمه تیتانیومی شیائومی

فنجان قمقمه دارای یک دکمه است که از آن برای باز‌کردن درب قمقمه استفاده می‌شود. این فنجان همچنین دارای یک صافی فیلتر چای است که جدا کردن چای و آب را آسان می‌کند. صافی چای را نیز می‌توان به راحتی برای تمیز کردن خارج کرد. نصب و جداکردن این فیلتر چای برای تمیزکردن آسان است.

قیمت و موجودی شیائومی MIJIA Thermos Cup Ti

شیائومی MIJIA Thermos Cup Ti از تاریخ ۲۸ دسامبر در مالی چین به فروش می‌رسد. قیمت خرده‌فروشی این قمقمه ۱۸۹ یوان (۲۷ دلار) است. این درحالیست که نسخه جیبی قمقمه میجیا در چین با قیمت ۵۹ یوان (حدود ۸ دلار) عرضه شده و در چندین گزینه رنگی شامل صورتی روشن، سبز، سفید و مشکی موجود است. جزئیات دقیق کمپین تامین مالی، از جمله مدت زمان آن، درحال‌حاضر منتشر نشده است. همچنین هنوز اطلاعی درمورد عرضه جهانی این محصول وجود نداریم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.