قراردادهای انحصاری بازی‌های پلی استیشن همچنان زیرنظر سناتورهای آمریکایی است

قراردادهای انحصاری بازی‌های پلی استیشن همچنان زیرنظر سناتورهای آمریکایی است

در طول چند سال گذشته، پلی استیشن به دلایلی مختلفی مورد توجه سیاستمداران قرار گرفته است و اکنون «سناتور کوین کرامر» سونی را برای توضیح در مورد قرارداد بازی‌های انحصاری خود احضار کرده است. همزمانی این اقدام با بررسی‌های مربوط به خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

کرامر در تاریخ ۱۳ آوریل نامه‌ای به «کنیچیرو یوشیدا»، مدیرعامل سونی ارسال کرده و در آن «نگرانی‌های خود در مورد تلاش‌های سونی برای حفظ بازار خود و رقابت در صنعت کنسول‌ها» را بیان کرده است.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم ویجیاتو: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیمتیم ویجیاتو: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم

او از سونی می‌خواهد که «نسخه‌های ویرایش‌نشده» تمام توافق‌هایی که سونی برای انتشار انحصاری یک بازی توسعه‌یافته توسط ناشرین مستقل مانند Final Fantasy XVI در اختیار دارد را ارائه کند. او همچنین توافق‌هایی را درخواست کرده که ناشران را از انتشار بازی‌ها در سرویس‌های اشتراکی و استریم رقیب، مانند ایکس باکس Game Pass مایکروسافت، منع می‌کند.

بازی‌های انحصاری سونیبازی‌های انحصاری سونی

این گزارش در حالی منتشر شده که سونی به‌شدت با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت مخالفت کرده است. غول ژاپنی در چند وقت گذشته رگولاتورها بریتانیا، اتحادیه اروپا و ایالات متحده را تحت فشار قرار داده تا از انجام شدن این معامله جلوگیری کنند، زیرا به مایکروسافت کمک می‌کند برتری قابل‌توجه در صنعت داشته باشند، به‌خصوص اگر بازی‌های Call of Duty اکتیویژن را از کنسول‌های پلی استیشن خارج کند.

مایکروسافت نیز انحصاری شدن Call of Duty را تکذیب کرده است.


مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

قراردادهای انحصاری بازی‌های پلی استیشن همچنان زیرنظر سناتورهای آمریکایی است - ویجیاتوقراردادهای انحصاری بازی‌های پلی استیشن همچنان زیرنظر سناتورهای آمریکایی است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.