قبل از تجربه دی‌ال‌سی الدن رینگ باید چه کارهایی انجام دهیم؟

اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Elden Ring یعنی Shadow of the Erdtree شما را به منطقه‌ای به نام The Land of Shadow می‌فرستد. در این منطقه از بازی که تقریبا به اندازه منطقه Limgrave است سرزمین سایه را جست و جو می‌کنید و به دنبال Empyrean Miquella می‌روید؛ اما رسیدن با این قسمت از بازی الدن رینگ به همین سادگی‌ها که فکر می‌کنید نیست. در این مقاله همراه ویجیاتو باشید تا باهم ببینیم چطور باید به سرزمین سایه‌ها قدم بگذاریم.

<!–

–>


دی‌ال‌سی الدن رینگدی‌ال‌سی الدن رینگ

درست مانند دیگر بازی‌های استودیو FromSoftware، برای دست پیدا کردن به این بسته الحاقی جذاب و بزرگ باید تا حدی در داستان اصلی بازی الدن رینگ پیشرفت کرده باشید تا به بسته الحاقی Erdtree بتوانید دسترسی پیدا کنید.

منطقه دی‌ال‌سی الدن رینگمنطقه دی‌ال‌سی الدن رینگ

برای دسترسی به این بسته الحاقی باید ابتدا به Mohgwyn Dynasty Mausoleum در Mohgwyn Palace دسترسی پیدا کنید. هم‌چنین باید با باس Lord of Blood-Mohg مبارزه کنید و او را شکست دهید تا به Miquella’s Cocoon دست پیدا کنید. اما باز رسیدن به این مکان آسان نیست و Mohgwyn Palace فقط از طریق تله‌پورت کردن قابل دسترسی است که ۲ راه برای این کار وجود دارد:

  • تمام کردن بخش WHITE MASK VARRÉ که در نهایت به شما Pureblood Knight’s Medal را می‌دهد تا بتوانید با Mohg رو در رو شوید.
  • سفر به Consecrated Snowfield در شمال منطقه سرزمین‌های میانه که در نهایت می‌توانید به وسیله دروازه‌ای به Mohgwyn Palace تله‌پورت کنید.

اگر تازه بازی را تجربه می‌کنید و عجله دارید تا هرچه زودتر به دی‌ال‌سی بازی دست پیدا کنید، راه اول در واقع راه سریع‌تری به حساب می‌آید اما اگر به اکثر نقاط Site of Grace دسترسی دارید خیلی راحت می‌توانید به وسیله تله‌پورت به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

در هر صورت هر کدام از این ۲ راه را که انتخاب کنید در نهایت باید با Mohg که یک باس شیطانی و سخت به حساب می‌آید رو به رو شوید و آن را از بین ببرید.


تمام کردن بخش WHITE MASK VARRÉ

راهنمای بازی الدن رینگراهنمای بازی الدن رینگ

شخصیت White Mask Varré یکی از اولین شخصیت‌هایی است که در بازی الدن رینگ با آن ملاقات می‌کنید. ماموریت‌های این شخصیت به نسبت آسان هستند اما برای ملاقات با Mohg از طریق این شخصیت چند کار است که باید انجام دهید:

  • وقتی با Varré در همان ابتدا ملاقات می‌کنید اینقدر با او صحبت کنید تا دیالوگ‌های او خسته‌کننده به نظر بیاید.
  • با Melina ملاقات کنید و به Roundtable Hold سفر کنید.
  • برای به دست آوردن Great Rune با باس Godrick the Grafted مبارزه کنید و آن را شکست دهید.
  • به Roundtable Hold بازگردید و با Finger Reader Enia صحبت کنید.
  • شخصیت Varré از مکان خود حرکت کرده و به Rose Church نقل مکان می‌کند.
  • با Varré در Rose Church صحبت کنید و او به شما آیتم Festering Bloody Finger را می‌دهد.
  • به دنیای دیگری حمله کنید. در این مرحله ۲ راه پیش روی شما قرار دارد:
  • از طریق آیتم Festering Bloody Finger به دنیای ۳ بازیکن دیگر (از طریق بخش آنلاین) حمله کنید تا ماموریت شما در این بخش تکمیل شود.
  • به دنیای شخصیت Magnus the Beast Claw حمله کنید و او را شکست دهید تا ماموریت شما تکمیل شود.
الدن رینگالدن رینگ

بعد از تمام این کارها دوباره با Varré در Rose Church صحبت کنید و او از شما اجازه می‌گیرد تا شما را مسلح کند. این اجازه را به او بدهید تا در نهایت به شما آیتم Lord of Blood’s Favor را هدیه دهد. سپس از شما می‌خواهد تا آن را در خون Maiden غوطه‌ور کنید. در این مرحله ۴ راه پیش روی شما قرار دارد:

  1. به Church of Inhibition سفر کنید و با جنازه مرده در آنجا تعامل برقرار کنید.
  2. به Chapel of Anticipation سفر کنید و با جنازه مرده در آنجا تعامل برقرار کنید.
  3. شخصیت Irina را در جلوی در ورودی Weeping Peninsula بکشید.
  4. شخصیت Hyetta را در که جلوی صخره‌های grace in Liurnia قرار دارد بکشید.
راهنمای دی‌ال‌سی الدن رینگراهنمای دی‌ال‌سی الدن رینگ

بعد از تکمیل این بخش، Varré مراسمی برای شما برگزار می‌کند و آیتم Bloody Finger را به شما هدیه می‌دهد. دوباره با او صحبت کنید تا Pureblood Knight’s Medal را نیز به شما بدهد.

از این آیتم استفاده کنید تا مستقیما به Mohgwyn Palace تله‌پورت کنید و رو در روی Mohg قرار بگیرید.


سفر به Consecrated Snowfield

الدن رینگالدن رینگ

برای سفر به این منطقه از بازی الدن رینگ نیاز است تا مراحل بیشتری از بازی را تکمیل کرده باشید تا آیتم Haligtree Secret Medallion را به دست بیاورید

این آیتم از دو بخش تشکیل شده و برای به دست آوردن هر بخش یک سری کارها باید انجام دهید.

سمت راست این آیتم را می‌توانید در بخش جنوبی Liurnia of the Lakes در Village of the Albinaurics پیدا کنید. در این مکان تنها شخص زنده‌مانده را می‌توانید پیدا کنید که مستقیما شما را به سمت راست این آیتم هدایت می‌کند.

قبل از تجربه دی‌ال‌سی الدن رینگ باید چه کارهایی انجام دهیم؟ - ویجیاتوقبل از تجربه دی‌ال‌سی الدن رینگ باید چه کارهایی انجام دهیم؟ - ویجیاتو

سمت چپ این آیتم هم در Castle Sol واقع در Mountaintops of the Giants قرار دارد اما به همین سادگی به دست نمی‌آید چرا که باید ابتدا باCommander Niall مبارزه کنید و او را شکست دهید تا به سمت چپ آیتم Haligtree Secret Medallion دسترسی پیدا کنید.

قبل از تجربه دی‌ال‌سی الدن رینگ باید چه کارهایی انجام دهیم؟ - ویجیاتوقبل از تجربه دی‌ال‌سی الدن رینگ باید چه کارهایی انجام دهیم؟ - ویجیاتو

بعد از اینکه هر دو بخش را پیدا کردید به Grand Lift of Rold سفر کنید و گزینه Hoist secret medallion را انتخاب کنید تا مستقیم به Consecrated Snowfield بروید. بعد از رسیدن به این قسمت باید با دشمنانی که به شما حمله می‌کنند مبارزه کنید و سپس از طریق دروازه تله‌پورت کنید تا به ملاقات دشمن خود یعنی Mohg بروید.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.