قابلیت جدید لینکدین؛ به کمک هوش مصنوعی مقالات خود را آغاز کنید

لینکدین قابلیتی به نام مقالات مشارکتی را معرفی کرده‌است. قابلیت جدید لینکدین از هوش مصنوعی برای شروع گفتگو بین متخصصانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، بهره می‌گیرد. در پستی که روز جمعه منتشر شد، این شرکت می‌گوید که سیستم جدید لینکدین مقالات را بر اساس نمودار مهارت‌های هر فرد می‌نویسد و از آن‌ها می‌خواهد که زمینه، اطلاعات اضافی و پیشنهادات خود را را به مقاله اضافه کنند.

این شرکت معتقد است که سیستم جدیدش به افراد کمک می‌کند تا دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارند. زیرا شروع‌کردن یک مکالمه اغلب دشوارتر از ادامه‌دادن به آن می‌باشد. بنابراین با این روش می‌توان کار را برای کاربران آسان‌تر کرد.

به گفته سوزی اونز، سخنگوی لینکدین، سخنگوی لینکدین، بدنه‌ این مقالات، مبتنی‌بر هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی با بهره‌گیری از متن‌هایی که توسط تیم دبیری لینکدین تهیه شده‌اند یا به‌طور مداوم ویرایش می‌شوند، تعلیم داده شده‌است.

هوش مصنوعی لینکدین

این شرکت از این فناوری برای انتشار تقریباً ۴۰ مقاله طی دو روز گذشته استفاده کرده‌است‌. این تعداد بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد و نشان می‌دهد که سرعت استفاده از هوش مصنوعی بسیار بالا است. زیرا فردی با توانایی‌های عادی میتواند طی حدود یک هفته این تعداد درخواست را کامل کند.

براساس گفته‌های مت ناوارا، مشاور رسانه‌های اجتماعی، لینکدین گروه منتخبی از متخصصان را برای مشارکت در مقالات انتخاب کرده‌است. انجام این کار می‌تواند به افزایش شهرت و دنبال‌کنندگان لینکدین کمک کند.

مخالفان و طرفداران قابلیت جدید لینکدین

همانطور که می‌دانید، هوش مصنوعی گاهی اوقات در تولید محتوا اشتباهاتی دارد. بنابراین چندان تعجب‌آور نیست که برخی از محتواهای مبتنی‌بر‌ هوش مصنوعی واکنش‌های متفاوتی از سوی مشارکت‌کنندگان را به همراه داشته است. اگرچه برخی از افراد معتقدند که این ابزار به‌خوبی و بسیار منطقی بحث‌ها را آغاز می‌کند، واکنش بیشتر افراد منفی است و منتقد این روش هستند. قراردادن نوشته‌های هوش مصنوعی در آغاز مطالب باعث سردرگمی برخی از خوانندگان شده‌است. عده‌ای نیز با عقاید مدل هوش مصنوعی این شرکت مخالف‌ هستند. البته معضل اختلاف سلیقه در مورد بحث‌هایی که توسط انسان‌ها آغاز می‌شود نیز وجود دارد.

اینکه لینکدین از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، چندان عجیب نیست. زیرا شرکت مادر آن، یعنی مایکروسافت، میلیاردها دلار روی توسعه‌دهنده ChatGPT یعنی OpenAI سرمایه‌گذاری کرده‌است و در تلاش است تا این فناوری را به بسیاری از محصولات خود اضافه کند. علاوه‌براین، ایده مقاله‌های مشترک با هدف اصلی لینکدین برای تبدیل‌شدن به مکانی برای یادگیری حرفه‌ای‌ها، مطابقت دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.