فیلم Mad Max Furiosa در ابتدا قرار بود یک انیمه باشد

فیلم Mad Max Furiosa در ابتدا قرار بود یک انیمه باشد

Mad Max Furiosa ممکن است یکی از موردانتظارترین فیلم‌های امسال باشد، اما مدت‌ها قبل از این‌که حتی اکشن Fury Road در سینماها غوغا کند، پروسه ساخت پیش‌درآمد آغاز شده بود.

<!–

–>

داگ میشل، تهیه‌کننده فیلم، در مصاحبه جدید با توتال فیلم گفت:

Furiosa از نظر داستانی ۱۵ سال پیش آماده بود. از آن زمان تاکنون، به روشی در مغز جورج نفوذ کرده بود. ما فیلمنامه Furiosa را قبل از فیلمبرداری Fury Road تمام کرده بودیم.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشنداز دیدن این آثار حیران شده‌اید؟ بدانید تنها نیستید!
بهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشندبهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشند

مطمئناً راه طولانی برای ساخت این فیلم طی شده است. در یک مقطع، Furiosa به عنوان یک پروژه انیمه در نظر گرفته شد، تحت عنوان The Peach.

این اثر قرار بود توسط Mahiro Maeda کارگردانی شود که در تمام آثار کلاسیک دهه ۹۰ میلادی دخیل بوده، از Neon Genesis Evangelion گرفته تا آثار Studio Ghibli و یکی از فیلم‌های کوتاه در انیماتریکس.

Mad MaxMad Max

بیش از یک دهه بعد، به وضعیت حال حاضر رسیده‌ایم. Furiosa با بازی آنیا تیلور-جوی در نقش جنگجوی اهل Wasteland ساخته شده است. کریس همسورث و تام برک به او در اسپین‌آف Fury Road پیوستند.

در این فیلم کریس همسورث نقش جنگ‌سالار دمنتوس را ایفا می‌نماید، کسی که فیوریسا را از خانواده‌اش جدا کرده و زندگی وی را برای همیشه عوض می‌کند. فیلم فیوریوسا در واقع به نحوه شکل‌گیری این شخصیت و داستان زندگی او تا پیش از وقایع Mad Max: Fury Road می‌پردازد.

فیلم Furiosa – که وقایع آن با داستان بازی مد مکس نیز ارتباط دارد – برای اکران در تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد) برنامه ریزی شده است. 


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووینپیشنهاد ویجیاتو برای هالووین ۲۰۲۳
۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین


چندتا از این اصطلاحات ویدیوگیمی رو می‌دونید؟ | قسمت اول

نقشه بازی GTA 6 بسیار بزرگ‌تر از نسخه قبلی خواهد بود - ویجیاتونقشه بازی GTA 6 بسیار بزرگ‌تر از نسخه قبلی خواهد بود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.