فیلم جدید Star Wars حول ری اسکای‌واکر بسیار خاص خواهد بود

فیلم جدید Star Wars حول ری اسکای‌واکر بسیار خاص خواهد بود

وقتی در جشن Star Wars در فروردین ماه اعلام شد که شرمین عبید-چینوی، در حال ساخت فیلم جدیدی برای این فرنچایز است که ری اسکای‌واکر (با بازی دیزی ریدلی) به این فرنچایز بازمی‌گردد، طرفداران جنگ ستارگان هیجان‌زده و شوکه شدند.

<!–

–>

قابل درک است که اعتصابات نویسندگان و بازیگران امسال مانع از توسعه این پروژه شد و در حالی که به‌روزرسانی‌های قابل توجهی در مورد دنباله هنوز فاش نشده است، عبید-چینوی اخیرا درباره این پروژه حرف زد و گفت که «چیزی بسیار ویژه» خواهد بود.

عبید-چینوی با CNN در میان گذاشت:

fvhd این پروژه بسیار هیجان‌زده هستم، زیرا احساس می‌کنم آنچه که می‌خواهیم خلق کنیم، چیزی بسیار خاص است. اکنون در سال ۲۰۲۴ هستیم و زمان آن فرا رسیده که یک زن را برای شکل دادن به داستانی در کهکشانی بسیار دور معرفی کنیم.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکسرشته‌ای دوست داشتنی که به سینما گره خورده
۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس

با اینکه اظهارنظر مبهمی در مورد ماجراجویی آینده بود، اما این واقعیت که عبید-چینوی به طور خاص در مورد وضعیت دنباله سخن گفته، از این جهت امیدوارکننده است که به نظر می‌رسد او راه خود را از Lucasfilm جدا نکرده است.

در دهه‌ای که شرکت والت دیزنی استودیو را تصاحب کرد، تعدادی از فیلمسازان بودند که به مجموعه جنگ ستارگان پیوستند و آن را ترک کردند، بنابراین عبید-چینوی تقریبا ۸ ماه را بدون به‌روزرسانی‌های اساسی در مورد فیلم سپری کرد.

اکنون تایید کرده که هنوز بر روی آن کار می‌کند و حداقل اطمینان خاطر می‌دهد این پروژه به موانع غیرمنتظره‌ای برخورد نکرده است.

Star WarsStar Wars

از سوی دیگر، دیزی ریدلی در مورد پروژه آینده کمی پر سر و صداتر بوده است، حتی اگر در مورد جزئیات واقعی داستان صحبت نکرد. ریدلی در ماه نوامبر به Collider گفت:

من خط داستانی یک فیلم را می‌دانم. این به این معنی نیست که فقط همین است اما این چیزی است که به من گفته شده و فکر می‌کنم این فیلم بعدی باشد. منظورم این است که باز هم نمی‌دانم بعد از اعتصابات و اتفاقات اخیر چه زمانی همه‌چیز دوباره شروع می‌شود. اما بله، تا اینجای کار من داستان یک فیلم را می‌دانم و فکر می‌کنم مردم خیلی هیجان‌زده خواهند شد.

منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر از فیلم جدید Star Wars باشید. نه فیلم ری اسکای‌واکر و نه هیچ فیلم اعلام شده دیگری از سری جدید، هنوز تاریخ اکران قطعی ندارند.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیبهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی


بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

یونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتویونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.