اولین تصویر از انیمه Berserk: The Black Swordsman منتشر شد

اولین تصویر از انیمه Berserk: The Black Swordsman منتشر شد

اولین تصویر کلیدی برای اقتباس انیمه Berserk توسط استودیو Eclypse منتشر شده است و تریلری از سریال جدید نیز در راه است. Berserk: The Black Swordsman بر اساس آثار طرفداران شکل گرفته تا در نهایت عدالت را برای این خط داستانی مانگا اجرا کند.

<!–

–>

برخلاف جدیدترین انیمه اقتباسی، این پروژه به طور کامل با انیمیشن دوبعدی انجام می‌شود و از آرک داستانی «شمشیرزن سیاه‌پوش» اقتباس می‌شود که قبلا در اولین انیمه Berserk در سال ۱۹۹۷ تا حدودی مورد استفاده قرار گرفت، قبل از اینکه به سرعت به خط داستانی دیگری تغییر کند.

این پوستر در توئیتر توسط استودیو اکلیپس منتشر شد که قهرمان داستان، Guts، شمشیرزن سیاه‌پوش را به نمایش می‌گذارد. گاتس که در گرماگرم نبرد خمیده شده و آماده رویارویی با چیزی شبیه به یک اژدهای غول‌پیکر است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اندانیمه‌های تأثیرگذار بر این صنعت
10 انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اند10 انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اند

این پوستر فورا لحن آن را برای چیزی که مطمئنا یک سریال انیمه تیره و تاریک خواهد بود تنظیم می‌کند، به خصوص اگر چیزی شبیه به مانگایی باشد که بر اساس آن ساخته شده است. محتوای Berserk به دلیل محتوای خشونت آمیز، وحشتناک و بالغانه خود شناخته می‌شود و Studio Eclypse به طرفداران اطمینان داده که در انیمه نیز چنین خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود تریلری که پیشرفت پروژه را نشان می‌دهد در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شود، اگرچه تاریخ دقیق‌تری ارائه نشده است.

Berserk: The Black Swordsman علیرغم اینکه یک پروژه انیمه رسمی نیست، به طور گسترده‌ای به عنوان سومین انیمه برزرک در نظر گرفته می‌شود. دو سریال قبلی انیمه Berserk به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۱۶ منتشر شدند که تنها سری اول آن بخش‌های کوچکی از داستان «شمشیرزن سیاه‌پوش» را اقتباس کرده بود.

BerserkBerserk

سریال جدید نه تنها باید با وفاداری بیشتری از این داستان اقتباس کند، بلکه باید بر واکنش‌های منفی اقتباس انیمه دوم نیز غلبه کند.

سری انیمه Berserk 2016 دنباله‌ای بر سه‌گانه فیلم انیمیشنی بود که در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ منتشر شد. در حالی که داستان روایت شده عمدتا از مانگا دست نخورده باقی مانده بود، کیفیت کلی به دلیل سبک انیمیشن سریال به شدت مورد انتقاد بینندگان قرار گرفت.

با استفاده از انیمیشن CG از جلوه‌های بصری پایین‌تر رنج می‌برد که مخاطبان به طور گسترده احساس می‌کردند دیگر نمی‌توانند روی داستان‌سرایی تمرکز کنند.

مانگای Berserk در سال ۱۹۸۹ توسط کنتارو میورا خلق شد که در سال ۲۰۲۱ درگذشت. این مجموعه هنوز هم توسط یک تیم خلاق جدید نوشته می‌شود و همچنان محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد. تا به امروز بیش از ۴۰ جلد مانگا تهیه شده و بیش از ۶۰ میلیون نسخه فروخته تا یکی از پرفروش‌ترین مانگای تمام دوران به حساب بیاید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی One Piece Odysseyگومو گومو پیستول!
بررسی بازی One Piece Odysseyبررسی بازی One Piece Odyssey


بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

یونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتویونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.