فیلم جدیدی از کمیک Teen Titans ساخته خواهد شد

فیلم جدیدی از کمیک Teen Titans ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم جدیدی از Teen Titans از طریق استودیو دی‌‌سی به تهیه‌کنندگی جیمز گان و پیتر سفران ساخته خواهد شد.

<!–

–>

فیلمنامه این پروژه توسط Ana Nogueira نوشته خواهد شد که پیش از این به عنوان نویسنده فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow دی‌سی که هم‌اکنون در حال ساخت است، کار کرده بود.

DC ظاهرا در حال حاضر از دیدگاه این نویسنده در مورد Girl of Steel به اندازه کافی راضی بوده که از او برای پیش‌نویس فیلمنامه Teen Titans بر اساس تیم کلاسیک متشکل از همراهان بزرگ‌ترین قهرمانان دنیای DC و سایر قهرمانان نوجوان، استفاده کند.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیممنهای اونا ما باقی میمونیم.
نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیمنقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیم

با این حال، گزارش THR نامی از نسخه‌ای که برای ساخت این فیلم استفاده خواهند کرد، نبرده است. بنابراین می‌تواند هر کسی از «Fab Five» اصلی دهه ۶۰ میلادی یعنی رابین، واندر گرل، کید فلش، آکوالد و اسپیدی باشد.

تیم دهه ۸۰ میلادی در آن رابین به نایت‌وینگ تبدیل می‌شود و شخصیت‌هایی مانند Beast Boy، Cyborg، Raven و Starfire به اعضای اصلی تیم تبدیل می‌شوند.

تیم The New Teen Titans که توسط نویسنده، مارک وولفمن و هنرمند، جورج پرز ساخته شده، تبدیل به نسخه پیش‌فرض تایتان‌های نوجوان خارج از کمیک شده است، به خصوص در سریال انیمیشن ابرقهرمانی Teen Titans Go که بیش از ۴۰۰ قسمت از آن به مدت هشت فصل پخش شد.

Teen TitansTeen Titans

در همین حال، نمایش لایو اکشن Titans که اخیرا به پایان رسید، بسیاری از شخصیت‌های مشابه را با گروه بازیگران گسترده‌ای در چهار فصل به نمایش گذاشت. در کمیک‌ها، تایتان‌های نوجوان کلاسیک اکنون فارغ‌التحصیل شده‌اند و به سادگی به عنوان تایتان شناخته می‌شوند، در حالی که تیم جدیدی نام Teen Titans را انتخاب کرده‌اند.

تایتان‌ها در حال حاضر برترین تیم ابرقهرمانی در دنیای دی‌سی هستند، زیرا لیگ عدالت در حال حاضر بازنشسته شده است (اگرچه بتمن، سوپرمن و بقیه هنوز به تنهایی در حال مبارزه با جرم و جنایت هستند).

بسیار محتمل است که Teen Titans بر روی رابین متمرکز شود. چرا که تایید شده در کنار بتمن در فیلم آینده Brave and the Bold نقش اصلی را خواهد داشت.


مطلب پیشنهادی:ترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوودداستان اسباب‌بازی‌های شیطانی
ترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوودترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوود


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

تاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتوتاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.