بازی Hollow Knight: Silksong هنوز در دست ساخت است

بازی Hollow Knight: Silksong هنوز در دست ساخت است

پس از مدت‌ها یک به‌روزرسانی نادر در مورد Hollow Knight: Silksong منتشر شده و توسعه‌دهنده به سوالی درباره دنباله‌ای که مدت‌ها منتظرش هستیم، پاسخ می‌دهد.

<!–

–>

در توییتر، متیو گریفین، رئیس بازاریابی و انتشار در استودیو Team Cherry، به تازگی تایید کرد که Silksong «هنوز در حال توسعه است»، اما چیز دیگری برای گفتن در مورد پروژه ندارد.

این خبر پس از گذشت بیش از پنج سال از زمان معرفی Silksong بدون هیچ چیزی برای نشان دادن، منتشر شده است. این عنوان قرار بود در سال ۲۰۲۳ منتشر شود، اما این سال میلادی گذشت و اکنون حتی نمی‌دانیم Team Cherry چه زمانی امیدوار است Silksong را عرضه کند.


مطلب پیشنهادی:بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!دنبال چالشی دو نفره می‌گردید؟
بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!

بیانیه گریفین در مورد بازی کوتاه و شیرین است و به سادگی می‌گوید: «نیازی به نگرانی نیست؛ Silksong هنوز در حال توسعه است.»

باید گفت که واکنش‌ها به این اظهار نظر متفاوت بوده است. در پاسخ‌ها، بسیاری به وضوح ناامید شده‌اند و آرزو می‌کنند که استودیو در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت Silksong داشته باشد.

برخی می‌گویند که سازندگان باید شفافیت بیشتری داشته باشند و توضیح دهند که چرا پنجره اولیه لانچ از دست رفته و اکنون ماه‌ها بعد، همچنان منتظر یک تریلر هستیم.

Hollow KnightHollow Knight

با این حال، در سابردیت Silksong، درک بیشتری وجود دارد. برخی حدس می‌زنند هنوز تریلر نمایش داده نمی‌شود زیرا به احتمال قوی بر روی Switch 2 عرضه خواهد شد – کنسولی که حتی هنوز معرفی نشده است.

با این حال، Silksong سال‌ها پیش وارد توسعه شد و تا آنجا که می‌دانیم، به یک انحصاری نینتندو تبدیل نشده، بنابراین این بدان معنا نیست که Team Cherry نمی‌تواند چیزی از بازی به نمایش بگذارد.

با تمام آنچه گفته شد، به آرامی به تابستان نزدیک می‌شویم، جایی که انتظار می‌رود شوکیس‌های زیادی برگزار شوند. چه در یک رویداد برای یک کنسول خاص باشد، مانند State of Play، یا چیزی گسترده‌تر مانند Summer Game Fest، فرصت‌های زیادی برای رونمایی از یک تریلر جدید Silksong دارد.


مطلب پیشنهادی:به نظافت علاقه دارید؟ این بازی برای شماست!House Flipper 2 ارزش تجربه دارد؟
به نظافت علاقه دارید؟ این بازی برای شماست!به نظافت علاقه دارید؟ این بازی برای شماست!


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

تاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتوتاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.