فیلمبرداری فیلم Peaky Blinders امسال با حضور کیلین مورفی آغاز خواهد شد

فیلمبرداری فیلم Peaky Blinders امسال با حضور کیلین مورفی آغاز خواهد شد

از زمان اتمام سریال Peaky Blinders صحبت‌های بسیاری درباره فیلم سینمایی آن – که ادامه‌ای بر داستان تامی شلبی و خانواده‌اش خواهد بود – وجود دارد. حال نیز طی یک خبر هیجان‌انگیز برای طرفداران، استیون نایت (خالق سریال) تایید کرده که کیلین مورفی «قطعا» برای فیلم پیکی بلایندرز بازخواهد گشت و همچنین می‌توانیم منتظر آغاز فیلمبرداری در سپتامبر امسال باشیم.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۴۵ عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

نایت چندی پیش با رسانه Birmingham World مصاحبه‌ای انجام داد و خوشبختانه نگرانی عده‌ای از طرفداران در رابطه با حضور کیلین مورفی در فیلم را از بین برد. سازندگان قصد دارند در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ و منطقه دیگ‌بث انگلستان کار فیلمبرداری اثر سینمایی Peaky Blinders را آغاز نمایند.

اوایل سال جاری میلادی استیون نایت اعلام کرده بود که کار نوشتن فیلم‌نامه تقریبا به پایان رسیده و فیلمبرداری نیز جایی در همین سال آغاز خواهد شد. گرچه هنوز مشخص نیست این فیلم در سینماها اکران شود یا صرفا شاهد پخش آن از سرویس‌های استریم باشیم.

فیلم پیکی بلایندرزفیلم پیکی بلایندرز

هنوز به شکل دقیق نمی‌دانیم که داستان فیلم Peaky Blinders چگونه پیش خواهد رفت، اما نایت اعلام کرده که روایت آن در میان جنگ جهانی دوم است و طرفداران باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره‌ باشند.

از سوی دیگر کیلین مورفی پیش‌تر از علاقه خود به بازگشت به نقش تامی شلبی گفته بود و تنها شرط او «وجود یک فیلم‌نامه و داستان‌های بیشتر برای ارائه به مخاطبان» بود. فعلا معلوم نیست غیر از کیلین مورفی کدام یک از بازیگران اصلی سریال برای فیلم پیکی بلایندرز باز خواهند گشت، با این حال می‌توان انتظار حضور چندین چهره آشنا را در فیلم داشت.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

دو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتودو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.