فیلم، بازی، سریال؛ آخر هفته چیکار کنیم؟ [هفته سوم اسفند]

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

با نزدیک شدن به آخر هفته یکی از اولین سوالاتی که ذهن ما را درگیر می‌کند این است که مشغول چه کاری شویم؟ بازی، فیلم، سریال و تمام سرگرمی‌های دیگری که وجود دارند می‌توانند به ما کمک کنند که یک آخر هفته ایده‌آل و رویایی را بگذرانیم. اما همیشه انتخاب از بین این موارد سخت و دشوار است.

در برنامه جدید ویجیاتو که «گپ‌تایم» نام دارد محمدامین بهتوئی، نیما فرشین و محسن وفانژاد از هفته‌ای که گذشته می‌گویند و سعی می‌کنند بهترین سرگرمی‌ها را برای آخر هفته شما پیشنهاد دهند. ممکن است این پیشنهادات شامل فیلم، سریال، بازی یا حتی کتاب باشد. بخشی از این صحبت‌ها نیز به بررسی مسئله مهمی در دنیای ویدیوگیم اختصاص پیدا می‌کند.

پیشنهادات این هفته تیم ویجیاتو برای شما:

فیلم بازی سریال برای آخر هفتهفیلم بازی سریال برای آخر هفته

فیلم Creed 3 رویارویی دانی (مایکل بی. جردن) و دوست قدیمی‌اش دامین آندرسون (جاناتان میجرز) را به تصویر می‌کشه. دامین که تازه از زندان مرخص شده با آغوش باز در ورزشگاه دانی ازش استقبال می‌شه. با این حال دامین تو عمیق‌ترین افکارش غرق در انتقام و کینه‌توزی برای تلافی کردن روزهاییه که توی زندان سپری کرده و مصممه زندگیش رو پس بگیره. زندگی‌ای که به باور اون، دانی اون رو دزدیده. اگر به فیلم‌های مبارزه‌ای علاقه دارید Creed 3 انتخاب خیلی خوبیه برای شما.

فیلم بازی سریال برای آخر هفتهفیلم بازی سریال برای آخر هفته

تو این بازی نه تنها باید یک زندان بسازید که کلی چالش‌های عجیب و غریب مثل طراحی سیستم آب و برق داره، بلکه باید مدیریتش هم بکنید! ممکنه زندانی‌ها با هم دعوا کنن و بلایی سر هم بیارن یا اصلا شروع کنن به تونل زدن و فرار کردن. Prison Architect کلی تنظیمات مختلف داره که باعث میشه هر بار تجربه کردنش با سناریوها و اتفاقات عجیب زیادی همراه باشه. رو این حساب اگر یک بار بازی رو دانلود و نصب کردید بدونید حالا حالاها قراره درگیرش باشید!

فیلم بازی سریال برای آخر هفتهفیلم بازی سریال برای آخر هفته

اگر تجربه بازی‌های بقا رو با چاشنی ترس و وحشت دوست دارید Sons of the Forest برای شما ساخته شده. مهم‌ترین نکته در مورد بازی اینه که حتی با تهیه نسخه کرکیش می‌تونید اون رو به صورت آنلاین هم بازی کنید (اما دردسرهای خاص خودش رو داره طبیعتا). بازی ادامه معنوی Forest محسوب میشه که چند سال پیش منتشر شده بود. گرافیک فوق‌العاده، گیم‌پلی منطقی و جذاب و از همه مهم‌تر یه داستان رازآلود باعث شده Sons of the Forest این روزها حسابی سر و صدا کنه. منتظر بررسی بازی هم باشید که به زودی منتشر میشه.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کریستوفر نولان | ۱۱ فیلم از کارگردان محبوب سینمااز بتمن تا کشف یک سیاره جدید در اعماق فضا
بهترین فیلم‌های کریستوفر نولان | ۱۱ فیلم از کارگردان محبوب سینمابهترین فیلم‌های کریستوفر نولان | ۱۱ فیلم از کارگردان محبوب سینما

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.