اولین تریلر فیلم Seven Kings Must Die منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم Seven Kings Must Die منتشر شد [تماشا کنید]

نتفلیکس به تازگی تریلر فیلم Seven Kings Must Die که دنباله‌ای بر سریال The Last Kingdom است را منتشر کرد. پس از به پایان رسیدن سریال «آخرین پادشاهی» با فصل پنجم حال ادامه‌ی داستان شخصیت اوترد (Uhtred) در فیلم «سِوِن کینگز ماست دای» روایت می‌شود؛ جایی که پس از مرگ شاه ادوارد او تصمیم می‌گیرد تا انگلستان را متحد کند.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبنقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

این فیلم که مدت زمانی حدودا ۲ ساعته دارد قرار است بر عواقب و اتفاقاتی که پس از مرگ شاه ادوارد رخ می‌دهد متمرکز باشد. چرا که نبردی برای به دست آوردن تاج و تخت بین وارثان این پادشاه در گرفته و آن‌ها برای تصاحب قدرت رقابت می‌کنند. اوترد نیز در این میان، باید بین عزیزان و کسانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهد و از طرفی رویای دیرینه‌اش برای یکپارچه ساختن انگلستان یکی را انتخاب کند.

اولین تیزر تریلر این عنوان سینمایی بدون اینکه بخش زیادی از جزئیات داستان را فاش کند هیجان طرفداران را برانگیخته و انتظارات آن‌ها را بالا می‌برد. این تریلر همچنین شامل صحنه‌هایی از نبردهای حماسی و شک و تردید اوترد در دوراهی تصمیم‌های دشوار را به نمایش می‌گذارد.

اولین تریلر فیلم Seven Kings Must Die منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تریلر فیلم Seven Kings Must Die منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

فیلمنامه‌ی Seven Kings Must Die «هفت پادشاه باید بمیرند» توسط مارتا هیلیر به رشته تحریر درآمده و اد بازالگت سکان هدایت فیلم در مقام کارگردان را بر عهده گرفته است. همچنین این عنوان توسط نایجل مارچنت، مت چاپلین و گرث نیم از کمپانی Carnival Films تهیه و تولید شده است.

سریال «آخرین پادشاهی» اقتباسی از کتاب‌های برنارد کرنول تحت عنوان داستان‌های ساکسون محسوب می‌شود که کار خود را از سال ۲۰۱۵ و با شبکه BBC2 آغاز نمود. نتفلیکس در فصل دوم به عنوان تهیه‌کننده به پروژه اضافه شد و نهایتا پیش از شروع فصل سوم تمام حقوق آن را خریداری کرد.

اولین تریلر فیلم Seven Kings Must Die منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تریلر فیلم Seven Kings Must Die منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

فیلم Seven Kings Must Die در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) از طریق سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترینرتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

استیم دک ۲ تا چند سال دیگر معرفی نمی‌شود - ویجیاتواستیم دک ۲ تا چند سال دیگر معرفی نمی‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.