فهرست بازی‌های ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا لو رفت

طبق شایعات منتشر شده، شرکت «سونی» (Sony) قصد دارد عناوینی نظیر Horizon Forbidden West و Resident Evil 7 را در فهرست بازی‌های ماه فوریه «پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم» (PS Plus Extra and Premium) اضافه کند.

به نظر می‌رسد فهرست عناوین ماه فوریه PS Plus Extra and Premium در شبکه‌های اجتماعی لو رفته است و مشترکین این سرویس به‌زودی بازی‌هایی نظیر Resident Evil 7 و Borderlands 3 را تجربه خواهند کرد. کاربری با نام Billbul-kun در صفحه شخصی توییتر خود نام بازی‌های جدید سرویس «پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم» در ماه فوریه ۲۰۲۳ را اعلام کرد. این بازی‌های جذاب در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند ۱۴۰۱) در دسترس مشترکین سرویس مذکور قرار می‌گیرد.

حضور عناوین Resident Evil 7 و Horizon Forbidden West در فهرست بازی‌های ماه فوریه PS Plus

با اینکه شرکت Sony به طور رسمی فهرست عناوین این ماه PS Plus Extra را اعلام نکرده است. اما کاربر Billbul-kun اغلب پیش‌بینی‌های درستی از فهرست بازی‌های سرویس‌های Xbox Live Gold و PS Plus Collection در گذشته انجام داده است. حضور بازی Horizon Forbidden West در این فهرست می‌تواند برای مشترکین این سرویس اتفاقی خوشحال‌کننده باشد. البته هنوز معلوم نیست کدام نسخه از این بازی در این فهرست برای کاربران قابل دریافت خواهد بود.

بازی‌های ماه فوریه پلی استیشن پلاس اکسترا

نکته قابل توجه دیگر این فهرست، حضور بازی Resident Evil 7 است. عنوانی که بخشی از مجموعه PS Plus روی کنسول پلی استیشن ۵ موجود است. اما به نظر می‌رسد نسخه نسل هشتمی REVII در این فهرست برای کاربران قابل دریافت باشد. شرکت سونی در اوایل ماه فوریه اعلام کرد دسترسی کاربران به بخش PS Plus Collection در ماه مه ۲۰۲۳ برای همیشه قطع می‌شود.

«جیم رایان»، رئیس بخش سرگرمی سونی در راستای تعطیل شدن بخش PS Plus Collection گفت:

ما همچنین می‌خواستیم یک به‌روزرسانی در مجموعه PlayStation Plus ارائه کنیم. این حالت در زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۰، به‌عنوان یکی از مزایای اختصاصی این کنسول نسل جدید در دسترس کاربران قرار گرفته بود. ما می‌خواهیم در تاریخ ۹ مه سال جاری، بخش کالکشن پلی استیشن پلاس را برای همیشه تعطیل کنیم. بازیکنان می‌توانند تا پیش از تاریخ ۹ مه، بازی‌های این بخش را تهیه نمایند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.