عرضه هارد های ۲۲ و ۴۴ ترابایتی وسترن دیجیتال از سری My Book

وسترن دیجیتال به تازگی از سری جدید هارد درایوهای خود در ظرفیت‌های بالای ۲۲ و ۴۴ ترابایتی از سری My Book رونمایی کرده است. این کمپانی آمریکایی در بیانیه‌ای خبر عرضه هاردهای اینترنال ۳.۵ اینچی با ظرفیت‌های بالا را اعلام کرد. با ظرفیت ۲۲ ترابایت وسترن دیجیتال اذعان کرده که این بالاترین ظرفیت هارددیسک‌های رده‌ی مصرف کننده این شرکت تا به امروز است.

John Rydning معاون پخش پژوهش کمپانی IDC اذعان کرده که مصرف کنندگان عادی همچنان به تولید سریع داده ادامه می‌دهند و در سال ۲۰۲۲ خانوارها به طور متوسط در سراسر جهان بیش از ۲۰ ترابایت دیتا تولید کرده‌اند و انتظار می‌رود که این روند در آینده افزایش یابد. او در ادامه اذعان کرد که در حالی که بسیاری از مردم و کسب و کارها به استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری ادامه می‌دهند، اما برخی از کاربران نیز به دنبال ذخیره‌سازی دیتاهای خود به صورت محلی بر روی هاردهای خود هستند.

هارد 44 ترابایتی وسترن دیجیتال My Book

در همین رابطه عنوان شده که هر خانواده آمریکایی به طور متوسط از ۱۰ دستگاه دیجیتال بهره می‌برد و استفاده از این هاردها می‌تواند برای بکاپ گیری گسترده اطلاعات مناسب دانسته شود. هارد وسترن دیجیتال My Book با ظرفیت ۲۲ ترابایت امکان پشتیبانی گیری از هزاران سند، ویدئو، عکس و فایل‌های کاربران را با پشتیبانی از دستگاه‌های دیگر مانند SSD و HDD، و فلش درایوهای USB فراهم می‌کند.

هارد 44 ترابایتی وسترن دیجیتال My Book

وسترن دیجیتال همچنین برای کسانی که به دنبال ظرفیت بیشتر هستند هارد نسخه ۴۴ ترابایتی را با نام مدل My Book Duo که با پشتیبانی از درایو RAID برای سرعت و پرفورمنس بالا ارائه شده را در دسترس قرار خواهد داد. با این حال نمی‌توان انتظار قیمت پایینی از این درایوهای ذخیره‌سازی را داشت و وسترن دیجیتال قرار است نسخه ۲۲ ترابایتی را با قیمت ۶۰۰ دلار و ورژن ۴۴ ترابایتی را با قیمت ۱۵۰۰ دلار در دسترس قرار دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.