فناوری Anti-Lag+ روی سیستم شناسایی متقلبان بازی Counter-Strike 2 تاثیر می‌گذارد

شرکت «والو» (Valve) تایید می‌کند استفاده از فناوری Anti-lag+ شرکت AMD در بازی شوتر آنلاین «کانتر-استرایک ۲» (Counter-Strike 2) روی نتیجه «سیستم شناسایی متقلبان» (VAC Anti-Cheat System) تاثیر می‌گذارد. در ادامه خبر همراه ما باشید.

کاربران پلتفرم «استیم» (Steam) گزارش می‌دهند فناوری جدید شرکت AMD روی نحوه اجرای بازی Counter-Strike 2 تاثیر عجیب و مخربی می‌گذارد. این شرکت به‌تازگی فناوری Anti-Lag+ را در درایور جدید ۲۳.۱۰.۱ معرفی کرده است که بازیکنان می‌توانند با نصب آن به فناوری مذکور در بخش تنظیمات بازی دسترسی داشته باشند. با این حال، Valve امروز تایید کرده است استفاده از فناوری جدید AMD می‌تواند منجر به بن شدن کاربر از Counter-Strike 2 شود.

علی‌رغم اینکه بازی Counter-Strike 2 در همین ماه راه‌اندازی شد اما در حال حاضر توجه بسیاری از توسعه‌دهندگان اصلی پردازنده‌های گرافیکی را به خود جلب کرده است و هر کدام از آن‌ها درایورهای گرافیکی اختصاصی را برای این بازی ارائه می‌دهند. فناوری Anti-Lag+ شرکت AMD مخصوص سری کارت‌های گرافیک Radeon RTX7000 است که وظیفه افزایش پاسخ‌گویی با بهینه‌سازی تراز فریم در کد بازی را برعهده دارد.

توصیه Valve به دارندگان کارت‌های گرافیک AMD؛ فناوری آنتی‌لگ را در بازی Counter-Strike 2 فعال نکنید!

بخش فنی شرکت Valve کشف کرده است دستکاری توابع DLL با فناوری AMD می‌تواند روی سیستم VAC Ban بازی Counter-Strike 2 تاثیر بگذارد. Valve ممکن است لغو ممنوعیت‌ها را تنها زمانی در نظر بگیرد که AMD به‌روزرسانی فناوری را ارائه کند. تا آن زمان، بخش فنی این شرکت به کاربران توصیه می‌کند که این فناوری را در بازی مزبور تا اطلاع ثانوی فعال نکنند.

فناوری Anti-Lag+ در Counter-Strike 2

Anti-Lag+ یک فناوری پیشرفته است که فقط روی محصولات سری Radeon RX 7000 و محصولات مبتنی بر RDNA3 کار می‌کند. حضور این فناوری در چندین بازی نسل حاضر تایید شده است. اما Counter Strike 2 تنها عنوانی است که مشکلات پیاده‌سازی را گزارش کرده است. این بازی همچنین از فناوری NVIDIA Reflex پشتیبانی می‌کند اما برخلاف Anti-Lag+ که در سطح درایور کار می‌کند، Reflex در خود بازی گنجانده شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.