فصل‌های Diablo 4 داستان اصلی بازی را ادامه نخواهند داد

کوئست‌لاین‌هایی خواهند داشت که مجزا از داستان کلی است

فصل‌های Diablo 4 داستان اصلی بازی را ادامه نخواهند داد

بازی Diablo 4 در تاریخ ۶ ژوئن در سرتاسر جهان عرضه می‌شود، اما این تنها آغاز سال‌ها پشتیبانی از لوتر اکشن نقش آفرینی است.

فصل اول از اواسط جولای شروع می‌شود و کوئست‌لاین‌های جدید، لجندری‌ها و شخصیت‌های جدیدی را با چالش‌های فصلی برای تکمیل کردن و لوازم تزئینی برای کسب کردن ارائه می‌کند.

با این حال، فصل ها داستان کمپین داستانی را گسترش نمی‌دهند. جو پایپیورا، دستیار کارگردان بازی، به Eurogamer توضیح داد:

ما پس از لانچ بازی، دو نوع مختلف عرضه محتوا داریم. محتوای فصلی و اکسپنشن‌ پک‌ها. با این حال، نمی‌خواهیم کمپین داستانی را به فصل‌ها گسترش دهیم و سپس فصل‌ها را برای تجربه کردن اکسپنشن‌ها اجباری کنیم.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2بررسی بازی Overwatch 2

البته دلایل دیگری نیز برای اتخاذ رویکردی منزوی‌تر به فصل‌ها وجود دارد. به جای اینکه با سیزن‌های جدید به سمت چیزی حرکت کنند، تیم سازنده می‌خواهد آن‌ها به تنهایی عالی باشد. فصل‌ها تم‌های و کوئست‌لاین‌های مخصوص به خود را خواهند داشت.

Diablo 4Diablo 4

کارگردان هنری بازی Diablo 4، جان مولر، از بازیکنان می‌خواهد که Sanctuary را «یک بوم نقاشی» برای داستان‌های فصلی آینده در نظر بگیرند.

می‌توانیم از آن برای انواع کارها استفاده کنیم، تعریف داستان‌های جانبی کوچک و چیزهایی که در حال وقوع هستند و Eternal Conflict نیستند که هنوز واقعا جالب و تاریک و ترسناک هستند و حس دیابلو را دارند.

Diablo 4 در هفته‌های آینده برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در دسترس خواهد بود. با این حال، دارندگان نسخه دیلاکس و آلتیمیت در ۲ ژوئن دسترسی زودهنگام پیدا خواهند کرد.

بلیزارد پیش از عرضه بازی Diablo 4 یک تریلر لایو اکشن از این عنوان منتشر کرده که توسط «کلویی ژائو»، کارگردان برنده اسکار به‌خاطر فیلم Nomadland کارگردانی شده است.


مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهچیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

بازی رایگان این هفته اپیک گیمز اعلام شد: Fallout: New Vegas Ultimate Edition - ویجیاتوبازی رایگان این هفته اپیک گیمز اعلام شد: Fallout: New Vegas Ultimate Edition - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.