اتومبیل‌های کاور رسمی Forza Motorsport مشخص شدند

اتومبیل‌های کاور رسمی Forza Motorsport مشخص شدند

از بازی موفق Hi-Fi Rush گرفته تا عنوان ضعیف Redfall، خروجی‌های انحصاری مایکروسافت امسال با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بوده‌اند. اما طرفداران ایکس باکس هنوز چند انحصاری دیگر برای امسال دارند که منتظرشان باشند. یکی از آن‌ها Forza Motorsport است که توسعه‌دهنده Turn 10 Studios اکنون اعلام کرده ماشین‌های کاور بازی چه خواهند بود.

کادیلاک The 2023 No. 01 Racing V-Series.R و شورولت کوروت E-Ray 2024 روی کاور بازی Forza Motorsport را تزئین خواهند کرد. سازندگان تایید کردندکه در شوکیس بازی‌های ایکس باکس در ۱۱ ژوئن «نگاهی از نزدیک» به دو ماشین خواهیم داشت.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Fallsبررسی بازی As Dusk Falls

پس از آن یک «تعریف کامل» از حالت Career تک نفره بازی در طول استریم ماهانه فورتزا توسعه دهندگان چند روز بعد در ۱۳ ژوئن خواهیم داشت که اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود.

Forza MotorsportForza Motorsport

Forza Motorsport قرار است در سال جاری برای Xbox Series X/S و PC عرضه شود، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. شایعات قبلا ادعا کرده بودند که بازی ممکن است تا نیمه دوم سال به تعویق بیفتد، در حالی که به نظر می‌رسید مایکروسافت برای عرضه در تابستان برنامه‌ریزی کرده است.

Forza Motorsport بیش از ۵۰۰ اتومبیل در دنیای واقعی را در زمان عرضه ارائه خواهد داد تا بازیکنان بتوانند با استفاده از بیش از ۸۰۰ ارتقاء منحصر به فرد، ماشین خود را سفارشی‌سازی کنند.

همچنین این بازی دارای زمان پویا از شبانه‌روز با آب و هوا از جمله دمای مسیر و سطوح رانندگی مرطوب در هر مسیر خواهد بود. به طوری که هیچ دوری با دور قبلی یکسان نخواهد بود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistunبررسی بازی The Tale of Bistun


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

بازی رایگان این هفته اپیک گیمز اعلام شد: Fallout: New Vegas Ultimate Edition - ویجیاتوبازی رایگان این هفته اپیک گیمز اعلام شد: Fallout: New Vegas Ultimate Edition - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.