فایل‌های نسخه بتا بازی Counter-Strike 2 لو رفت

در حالی که کمتر از ۳ روز دیگر از معرفی رسمی بازی «کانتر استرایک ۲» (Counter-Strike 2) می‌گذرد، فایل‌های نسخه بتا این بازی برای دانلود در اینترنت منتشر شد.

به گزارش وب‌سایت wccftech، شرکت «والو» (Valve) چند روز پیش به طور رسمی اعلام کرد نسخه بتا بازی Counter-Strike 2 برای تعداد محدودی از کاربران قدیمی بازی CS:GO قابل دسترس خواهد بود. اما امروز صبح، کاربر vx-underground در توییتر نوشت فایل‌های اصلی نسخه بتا این بازی در فضای اینترنت منتشر شده است و کاربران اکنون می‌توانند آن‌ها را دانلود و به صورت تک‌نفره بازی کنند.

با اینکه Counter-Strike 2 یک عنوان چندنفره رقابتی آنلاین است اما فایل‌های افشاشده نشان می‌دهد حالت‌های جدیدی به این سری اضافه شده است. به گفته شرکت Valve، بازی Counter-Strike 2 بزرگ‌ترین پیشرفت فناوری در تاریخ سری محسوب می‌شود. بازیکنان خوشحال خواهند شد که بدانند توسعه‌دهندگان یک طرح تازه‌ای با نام «تیک فرعی» (Sub-tick) ایجاد کردند. این طرح قرار است به تمامی اقدامات از جمله نرخ تیک به نحواحسن بپردازد، زیرا سرورها دقیقاً می‌دانند یک عمل خاص چه زمانی انجام شده است.

فایل‌های نسخه بتا بازی Counter-Strike 2

ویژگی‌های موجود در فایل‌های نسخه بتا بازی Counter-Strike 2

در بخش گیم پلی، Valve تاثیر سیستم Smoke جدید بازی Counter-Strike 2 را در یک ویدیوی اختصاصی نشان داد. در CS2، دود می‌تواند به طور کامل با عناصر نقشه و با گلوله‌ها یا نارنجک‌ها تعامل داشته باشد. حالت گرافیکی Smoke در نسخه جدید Counter-Strike بی‌نظیر است، چون ذرات آن اکنون بخشی از سیستم روشنایی یکپارچه هستند و مطابق با روشنایی رفتار می‌کنند.

شرکت Valve در طراحی جلوه‌های بصری بازی Counter-Strike 2 سنگ تمام گذاشته است. بازیکنان بی‌شک در این بازی شاهد واقعی‌ترین دریاها، انفجارها و تیراندازی‌ها خواهند بود. این شرکت سیستم برقراری ارتباط چت و صوتی بازیکنان را بهبود بخشیده و کار صداگذاری برای القای حس بهتر به بازیکنان دوباره انجام شده است. شرکت Valve اعلام کرد در نسخه بتا بازی Counter-Strike 2 بازیکنان با سه نقشه بزرگ روبرو می‌شوند. یکی از نقشه‌ها، نسخه باکیفیت Dust II است که در آن حالت نورپردازی پیشرفت قابل‌توجهی کرده است.

گفتنی است شرکت Valve با ارائه قابلیت Object Workshop، فرصت ایجاد مادهای مختلف را به‌زودی برای کاربران فراهم می‌کند. بازی Counter-Strike 2 به عنوان یک آپدیت رایگان برای عنوان CS:GO در تابستان امسال در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این شرکت همچنین تایید کرد کاربران بازی Global Offensive می‌توانند داده‌ها و ابزارهای خود را به بازی Counter-Strike 2 منتقل کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.