عنوان و تیم بازیگری جدید فیلم Paddington 3 مشخص شدند

عنوان و تیم بازیگری جدید فیلم Paddington 3 مشخص شدند

طبق گزارش ورایتی، آنتونیو باندراس، ریچل زگلر، امیلی مورتیمر و اولیویا کلمن در حال مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Paddington 3 هستند. جدیدترین عنوان از مجموعه فیلم‌های پدینگتون تحت عنوان رسمی Paddington in Peru قرار است ماجراجویی‌های جدید این خرس بامزه را به تصویر بکشد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:چگونه شخصیت‌های منفی به قهرمانان سینما تبدیل شدند؟واکاوی یک مسیر تحسین‌برانگیز
چگونه شخصیت‌های منفی به قهرمانان سینما تبدیل شدند؟چگونه شخصیت‌های منفی به قهرمانان سینما تبدیل شدند؟

داستان این فیلم شخصیت پدینگتون را دنبال می‌کند که قصد دارد برای دیدار خاله لوسی به Peru بازگردد. لوسی اکنون در خانه سالمندان زندگی می‌کند و بدین ترتیب پدینگتون و خانواده براون راهی سفری غیرمنتظره از جنگل‌های بارانی آمازون تا رشته‌کوه‌های پرو می‌‌شوند.

بن ویشاو در نقش پدینگتون، هیو بونه‌ویل در نقش هنری براون، جیم برودبنت در نقش ساموئل گروبر، مادلین هریس در نقش جودی براون، ساموئل جاسلین در نقش جاناتان براون، ایملدا استنتون در نقش خاله لوسی و جولی والترز از جمله بازیگرانی هستند که باری دیگر برای ایفای نقش در فیلم Paddington in Peru بازگشته‌اند.

امیلی مورتیمر قرار است برای ایفای نقش خانم مری براون جایگزین سالی هاوکینز شود. هاوکینز تا پیش از این در دو فیلم اول این مجموعه هنرنمایی کرده بود ولی اخیرا اعلام داشت قرار نیست برای فیلم سوم بازگردد. بدین ترتیب باندراس نقش کابوت؛ کاپیتان قایق را ایفا می‌کند که در پشت سر گذاشتن سفر پرو به خانواده براون کمک می‌کند و زگلر نیز ایفاگر نقش جینا؛ دختر کابوت خواهد بود. در نهایت کلمن را داریم که نقش فردی که خانه سالمندان خرس‌ها را اداره می‌کند، را بر عهده دارد.

عنوان و تیم بازیگری جدید فیلم Paddington 3 مشخص شدند - ویجیاتوعنوان و تیم بازیگری جدید فیلم Paddington 3 مشخص شدند - ویجیاتو

دوگال ویلسون که تا پیش از این کارگردانی موزیک ویدیو و آثار تبلیغاتی متفاوتی را بر عهده داشته قرار است فیلم Paddington 3 یا همان Paddington in Peru را به عنوان اولین فیلم سینمایی بلند کارنامه‌اش کارگردانی کند. فیلمبرداری این عنوان در ماه جولای آغاز خواهد شد.

فیلم‌های پدینگتون ۱ و ۲ چه در نگاه تماشاگران عام و چه از دید منتقدان، آثاری بسیار سرگرم‌کننده و عالی خطاب می‌شوند. این دو فیلم از نظر تجاری نیز عملکرد خوبی داشته و در مجموع، موفق به کسب ۵۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی شدند.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Knives Out 2 | پیاز شیشه‌ای: راز چاقو کشییک کمدی گزنده
نقد فیلم Knives Out 2 | پیاز شیشه‌ای: راز چاقو کشینقد فیلم Knives Out 2 | پیاز شیشه‌ای: راز چاقو کشی


ویجی‌کست: عملکرد پلی استیشن و ایکس باکس در مراسم‌های این ماه

ویجی کست ویجی کست

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.