عروس عاشق اسکی مراسم ازدواجش را بالای کوه برفی ۲,۶۰۰ متری برگزار کرد + ویدیو

در روز سرد و برفی ۱۴ مارس، لورا نورکوت (Laura Norcott)، دختر ۳۱ ساله اهل شهر میر (Mere) در چشایر انگلستان، در کنار شوهرش رابرت نورکوت ۳۴ ساله و ۳۲ مهمان دیگر، در ارتفاع ۲,۶۰۰ متری کوهستان های برفی اوبرگورگل (Obergurgl) در اتریش، جشن ازدواج بی‌نظیری را برگزار کردند.

لورا که از کودکی اسکی بازی می‌کرد و سه ماه پس از آشنایی با رابرت، او را نیز به این ورزش علاقه‌مند کرده بود، همیشه آرزو داشت در قله یک کوه برفی ازدواج کند. پس از اینکه رابرت در سفری به لارک فرانسه در مارس ۲۰۲۳ از او خواستگاری کرد، لورا شروع به برنامه‌ریزی برای عروسی ای در محیطی برفی و با حال و هوای اسکی کرد.

این زوج عاشق در یک اتاق در رستوران کوهستانی Hohe Mut Alm قرار گرفته در قله، در میان چشم‌اندازی خیره‌کننده از کوه‌های برفی، ازدواج کردند. پس از مراسم سخنرانی و عکاسی، لورا در حالی که تور عروس را بر سر داشت و دسته گلش را در دست گرفته بود، همراه رابرت از مسیر ۵ کیلومتری با درجه سختی قرمز و آبی، با اسکی به سمت پایین حرکت کردند.

مراسم ازدواج عجیب در ارتفاع 2,600 متری کوهی برفی و اسکی سواری عروس

۱۲ نفر از مهمانان نیز با اسکی و بقیه با یک خودرو ویژه برف‌روب، از قله به پایین آمدند. لورا که نگران پاره شدن دامن بلند لباس عروسش در هنگام اسکی بود، موفق شد بدون آسیب دیدن لباس، راه را تا انتها طی کند. او گفت: «اسکی سواری با لباس عروس عجیب و باورنکردنی بود، اما لحظات خاص و به یادماندنی برای ما رقم زد.»

لورا و رابرت که در سال ۲۰۱۷ با هم آشنا شده بودند، قصد دارند ماه جولای امسال برای ماه عسل به کلگری کانادا سفر کنند و از کوه‌های راکی نیز دیدن کنند. رابرت نیز ازدواجشان در قله برفی کوه را تجربه‌ای فراموش‌نشدنی توصیف کرد.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.