عرضه بازی Death Stranding برای سیستم عامل مک

«هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima)، کارگردان و بازی‌ساز مشهور صنعت گیمینگ در جریان همایش WWDC 2023 اعلام کرد نسخه ویژه بازی Death Stranding برای سیستم عامل مک عرضه خواهد شد. گفتنی است این بازی‌ساز معروف قرار است پروژه‌های شناخته‌شده‌ای را برای دارندگان مکینتاش ارائه دهد.

به گزارش وب‌سایت The Verge، «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima)، بازی‌ساز معروف حضور کوتاهی در همایش WWDC 2023 داشت و در جریان رونمایی از آخرین مدل تراشه M2 و حالت Game Mode برای سیستم عامل macOS Sonoma توسط «اپل» (Apple)، این کارگردان برجسته اعلام کرد نسخه ویژه بازی Death Stranding به‌زودی برای سیستم عامل مک عرضه می‌شود.

بازی Death Stranding برای مک

انتشار بازی Death Stranding برای سیستم عامل Mac

او همچنین تاکید کرد عناوین دیگری با کارگردانی خود راهی سیستم عامل macOs خواهند شد. طرفداران اعتقاد دارند ممکن است مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid یا قسمت دوم Death Stranding در آینده برای سیستم عامل Mac منتشر شوند. شایان ذکر است «کوجیما» به احتمال فراوان در همایش Summer Game Fest 2023 حضور پیدا می‌کند. او در این همایش به ارائه نمایشی از نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding می‌پردازد و جدیدترین اطلاعات از شماره دوم DS را در اختیار طرفداران خود می‌گذارد.

بازی Death Stranding 2 ابتدا در مراسم The Game Awards 2022 معرفی شد. همچنین قرار است یک فیلم سینمایی از بازی مذکور با تهیه‌کنندگی فیلم ترسناک Barbarian ساخته شود. «کوجیما» به طور دقیق از تاریخ انتشار نسخه مک بازی Death Stranding پرده‌برداری نکرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.