عرضه بازی Assassin’s Creed Jade تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد

عرضه بازی Assassin’s Creed Jade تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد

طبق گزارش‌ها، انتشار بازی موبایلی Assassin’s Creed Jade از امسال تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است.

<!–

–>

منابع رویترز ادعا می‌کنند که Tencent اخیرا صدها توسعه‌دهنده را که روی بازی رایگان موبایل کار می‌کردند، به عنوان بخشی از یک تغییر استراتژی گسترده‌تر، جابجا کرده است.

به گفته آن‌ها، به همین دلیل، این بازی اکشن-ماجراجویی جهان‌باز که در چین جریان دارد و حداقل از چهار سال در حال توسعه بوه، اکنون انتظار می‌رود سال آینده به جای سال ۲۰۲۴ منتشر شود.


مطلب پیشنهادی:بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که بسیم می‌تواند در حین مبارزه به تن کند
بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشید

یوبیسافت در سال ۲۰۲۲ یک همکاری استراتژیک بزرگ با این شرکت چینی را اعلام کرد و بازی Assassin’s Creed Jade قرار است توسط بخش Level Infinite تنسنت منتشر شود.

تصمیم Tencent برای تغییر در اولویت‌ها، ظاهرا بخشی از یک حرکت گسترده‌تر برای تمرکز بیشتر بر عناوین داخلی و کمتر بر فرانچایزهای اصلی غربی از شرکای خارجی است.

در اردیبهشت سال گذشته، EA تولید Apex Legends Mobile را که توسط Tencent توسعه یافته بود، پس از تنها یک سال خدمات، به دلیل نگرانی‌های کیفیت متوقف کرد.

Assassin’s Creed JadeAssassin’s Creed Jade

در ماه دسامبر، Tencent بنا به گزارش‌ها، یک بازی موبایل اعلام‌نشده مبتنی بر سری Nier شرکت اسکوئر انیکس را پس از اینکه نتوانست مدل درآمدزایی مناسبی برای این عنوان پیدا کند، لغو کرد.

جیمز میچل، افسر ارشد استراتژی Tencent در طی یک فرخوان عایدی اخیر گفت:

ما روی بازی‌های کم‌هزینه‌تر تمرکز می‌کنیم. به طور معمول، به دنبال این هستیم که بزرگ‌ترین جاه‌طلبی‌ها را در مورد بازی‌هایی انجام دهیم که یا بر اساس یک IP موفق ساخته می‌شوند… یا بازی‌هایی که حول محور موفقیت ثابت شده گیم‌پلی در یک جایگاه تکرار می‌شوند و آن‌ها را به بازار انبوه‌تری می‌برند.

یوبیسافت اخیرا تایید کرد که Assassin’s Creed Codename Red که در ژاپن فئودالی جریان دارد، قبل از آپریل ۲۰۲۵ (اردیبهشت ۱۴۰۴) منتشر خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیونوستالژی در خدمت فرمول مدرن یوبیسافت
بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیوبررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیو


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

تاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتوتاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.