عرضه احتمالی پلی استیشن ۵ پرو در آوریل توسط سونی با خنک کننده مایع

در حالی که کنسول نسل جدید سونی پلی استیشن ۵ کمی بیش از ۲ سال است که در دسترس قرار گرفته، سونی در حال آماده سازی یک کنسول جدید از این نسل برای معرفی در ماه‌های آینده است و مدل جدید احتمالا قرار است با نام پلی استیشن ۵ پرو (PS5 Pro) با طراحی جدید خنک کننده عرضه شود.

منابع خبری غیررسمی نیز در همین راستا اظهار کرده‌اند که کنسول جدید قرار است در هفته‌های آینده در دسترس قرار گیرد. در همین رابطه اخیرا اطلاعات جالبی توسط منابع داخلی منتشر شده که در آن ادعا شده که شرکت ژاپنی در حال آماده سازی یک مدل کاملا جدید از پلی استیشن ۵ برای عرضه در آوریل ۲۰۲۳ است، که این مدت زمانی ۲ سال و نیم پس از عرضه کنسول اصلی و اولیه است.

در همین راستا این منابع تایید کرده‌اند که مدل جدید پلی استیشن ۵ قرار است از نوع Pro باشد و عرضه مدل Slim حداقل فعلا در دستور کار سونی قرار ندارد. سونی اگر کنسول جدید را در نسخه پرو عرضه کند، احتمال می‌توان شاهد افزایش عملکرد پردازشی کنسول با استفاده از تراشه جدید AMD باشیم.

پلی استیشن 5 پرو

نکته جالب‌تر در این خصوص نیز این است که در صورت صحت داشتن اطلاعات ارائه شده، سونی قرار است از یک سیستم خنک کننده جدید نیز برای کنسول خود بهره گیرد و یکی از فناوری‌های اصلی این کنسول نیز همین سیستم خنک کننده جدید عنوان شده است.

در همین راستا همچنین تخمین زده شده که سونی در نسخه جدید پلی استیشن ۵ قرار است از خنک کنند مایع با آب بهره ببرد. در همین راستا همچنین گفته شده که عرضه پلی استیشن ۵ پرو با سیستم خنک کننده جدید به معنای بازطراحی کنسول خواهد بود و همچنین نگرانی‌های در خصوص برخی از کمبودها برای عرضه مانند سال ۲۰۲۰ وجود دارد اما شاید بتوان انتظار داشت که با بهبود وضعیت کلی در این خصوص، عرضه پلی استیشن ۵ پرو بهتر از کنسول اصلی انجام گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.