عرضه آپدیت ویندوز ۱۱ و قرارگیری چت هوش مصنوعی Bing در تسکبار ویندوز

مایکروسافت به عنوان بخشی از اولین بروزرسانی اصلی ویندوز ۱۱ سال ۲۰۲۳ قرار است قابلیت‌های چت هوش مصنوعی Bing و سایر ویژگی‌های جدید را به ورژن جدید ویندوز ۱۱ اضافه کند. مدیر ارشد محصول مایکروسافت در همین راستا اخبار جدید در خصوص این بروزرسانی‌ها را در یک پست وبلاگی توضیح داد.

با این حال مایکروسافت هنوز عرضه عمومی این نسخه از ویندوز را آغاز نکرده و فعلا به نظر می‌رسد تنها کاربرانی که از قبل برای دریافت این آپدیت اقدام کرده‌اند بروزرسانی جدید را دریافت کرده‌اند. با این حال مایکروسافت احتمالا در نهایت نسخه پیش نمایش را برای تمامی کاربران ویندوز ۱۱ عرضه می‌کند.

چت بینگ بر اساس فناوری ChatGPT کمپانی OpenAI توسعه یافته و هفته‌هاست که در موتور جستجوی مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است. اگرچه به صورت کلی این ربات چت برای کاربران جذاب و پاسخگو بوده اما در برخی گزارش‌ها به انتشار اطلاعات نادرست و توهین آمیز به کاربر نیز روی آورده است! با این حال همانطور که مایکروسافت نیز اذعان کرده، این مشکلات در جلسات طولانی به دلیل گمراه شدن بات به وقوع می‌پیوندد.

مایکروسافت ویندوز 11 چت Bing

با این حال مایکروسافت در تلاش است که مشکلات مربوط به چت Bing را قبل از در دسترس قرار دادن آن برای کاربران به صورت گسترده و حتی کاربران ویندوز ۱۱ رفع کند. ردموندی‌های همزمان در تلاش هستند تا ویژگی‌های جدید Bing و چت هوش مصنوعی آن را در محصولات دیگر خود نیز ادغام کنند.

مایکروسافت به تازگی چت بینگ را در مرورگر ادج خود ادغام کرد و این ویژگی به اسکایپ نیز گسترش یافته است. حالا غول نرم‌افزاری جهان در نظر دارد این قابلیت را برای ویندوز ۱۱ نیز در دسترس قرار دهد. مایکروسافت همچنین در نظر دارد که ویژگی‌های ChatGPT را برای مجموعه آفیس ۳۶۵ خود که شامل ورد و Outlook می‌شود را در آینده نزدیک برای این محصولات پیاده‌‎سازی کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.