ظاهرا به زودی وسایل نقلیه به Helldivers 2 اضافه خواهد شد

ظاهرا به زودی وسایل نقلیه به Helldivers 2 اضافه خواهد شد

با پشت سر گذاشتن مشکلات سرورهای Helldivers 2، استودیوی بازی‌سازی Arrowhead به برنامه‌های خود پس از عرضه بازی بازگشته که می‌گوید به دنبال موفقیت غیرمنتظره، تسریع و افزایش یافته است.

<!–

–>

جزئیات مربوط به این برنامه‌ها هنوز اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد یکی از ویژگی‌های جدیدی که قرار است در آینده به بازی اضافه شود، لو رفته است.

ابتدا با دیتاماین فایل‌های بازی مشخص شد که Arrowhead به زودی ربات‌های قابل کنترل و یک فکشن جدید را به Helldivers 2 اضافه می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2مرد عنکبوتی، شگفت‌انگیزتر از همیشه
بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2

مدتی بعد، کلیپ‌های گیم‌پلی که ربات‌ها را نشان می‌داد منتشر شد و بسیاری گمانه‌زنی کردند بازیکنان توانسته‌اند به محتوایی دسترسی پیدا کنند که به طور رسمی منتشر نشده است.

از آن زمان، کلیپ‌های گیم‌پلی بیشتری منتشر شده‌اند و محتوای جدید بیشتری که هنوز به طور رسمی به بازی اضافه نشده را به نمایش می‌گذارند.

به طور خاص، برخی از بازیکنان موفق شده‌اند چندین نوع وسیله نقلیه مختلف، از جمله یک وسیله نقلیه پیشرفته، یک کامیون حامل نیروی زرهی و یک APC را به دست آورند که بازیکن باید گیربکس آن را به صورت دستی تغییر دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا بازیکنان واقعا راهی برای دسترسی به محتوای منتشر نشده پیدا کرده‌اند، یا اینکه خود Arrowhead به‌طور تصادفی این کلیپ‌ها را منتشر می‌کند تا جامعه بازیکنان را مشتاق محتوای آتی کند.

در هر صورت، به نظر می‌رسد که مِک ها و وسایل نقلیه در راه Helldivers 2 هستند اما هنوز مشخص نیست که چقدر طول می‌کشد تا به طور کامل و رسمی به بازی اضافه شوند.

Helldivers 2 هم‌اکنون برای PS5 و PC در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:۱۵ بازی دست کم گرفته شده پلی استیشن ۴ که باید تجربه کنیدالماس‌های نامحسوس
۱۵ بازی دست کم گرفته شده پلی استیشن ۴ که باید تجربه کنید۱۵ بازی دست کم گرفته شده پلی استیشن ۴ که باید تجربه کنید


بهترین بازی سال ۲۰۲۴؟ | بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

Oppenheimer و The Last of Us جوایز اصلی مراسم CAS را از آن خود کردند - ویجیاتوOppenheimer و The Last of Us جوایز اصلی مراسم CAS را از آن خود کردند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.