شروع فوق‌العاده Dune 2 در باکس آفیس؛ فروش ۸۱.۵ میلیون دلار در آمریکا

شروع فوق‌العاده Dune 2 در باکس آفیس؛ فروش ۸۱.۵ میلیون دلار در آمریکا

فیلم Dune 2 سوار بر کرم‌های شنی غول‌پیکر صحرا در اولین هفته اکران خود، به صدر جدول باکس آفیس آمریکا رسید.

<!–

–>

دنباله پرهزینه ساخته دنیس ویلنوو در اولین نمایش داخلی خود در آمریکا ۸۱.۵ میلیون دلار فروش کرد. این بزرگ‌ترین آخر هفته افتتاحیه سال میلادی جاری و پرفروش‌ترین بعد از کنسرت تیلور سویفت در مهر ماه امسال (۹۳ میلیون دلار) است.

با توجه به نقدهای مثبت و تبلیغات دهان به دهان درخشان (۹۴ ٪ رضایت در Rotten Tomatoes و کسب نمره A در وبسایت CinemaScore)، به نظر می‌رسد Dune 2 طرفداران خود را فراتر از علاقه‌مندان علمی تخیلی گسترش داده و به سطح بالاتری از انتظارات رسیده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیبهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی

در آستانه آخر هفته، برادران وارنر، استودیوی سازنده این اقتباس از رمان فرانک هربرت، به طور محافظه‌کارانه شروعی ۶۵ میلیون دلاری را پیش‌بینی کرده بود، اگرچه اکثر پیش‌بینی‌کنندگان باکس آفیس معتقد بودند که درآمد از ۸۰ میلیون دلار فراتر خواهد رفت.

در باکس آفیس بین المللی، این دنباله ۹۷ میلیون دلار فروش کرده تا جمع درآمد جهانی در اولین هفته اکران به ۱۷۸ میلیون دلار برسد.

Dune 2Dune 2

مانند فیلم اول، Dune 2 به ویژه در فرمت‌های IMAX و سایر فرمت‌های ممتاز بزرگ، محبوب بوده است. PLF‌ها، همانطور که در صنعت شناخته می‌شوند، ۴۸ درصد از آمار داخلی فیلم را به خود اختصاص دادند.

در عین حال، آیمکس ۱۸.۵ میلیون دلار از فروش بلیت‌ها را به خود اختصاص داد که نشان‌دهنده ۲۳ درصد از سهم بازار است.

تقاضا برای تماشای فیلم در ۷۰ میلی‌متری – فرمت انتخابی کارگردان – آنقدر زیاد بوده که برخی از تماشاگران سینما به ساعت ۳:۱۵ صبح متوسل شدند. بله، درست خواندید، ۳ بامداد. باید دید فروش فیلم در ادامه چطور خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های برنده اسکار | این شما و این ۴۰ اثر ماندگار تاریخ سینمانگاهی به برترین گنجینه‌های سینمایی هنر هفتم
بهترین فیلم های برنده اسکار | این شما و این ۴۰ اثر ماندگار تاریخ سینمابهترین فیلم های برنده اسکار | این شما و این ۴۰ اثر ماندگار تاریخ سینما


بهترین بازی سال ۲۰۲۴؟ | بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

Oppenheimer و The Last of Us جوایز اصلی مراسم CAS را از آن خود کردند - ویجیاتوOppenheimer و The Last of Us جوایز اصلی مراسم CAS را از آن خود کردند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.