طرح فروش رانا پلاس دی ۱۴۰۲ ؛ شرایط پیش فروش رانا پلاس [+جزئیات و قیمت]

طرح فروش رانا پلاس دی ۱۴۰۲ توسط ایران خودرو اعلام شد. این طرح در قالب طرح تبدیل قابل انجام است و متقاضیان می‌توانند در این طرح با شرایط ویژه ثبت‌نام کنند.

شرکت ایران خودرو طرح فروش رانا پلاس دی ۱۴۰۲ را نیز در کنار محصولات دیگر از امروز آغاز کرد. در شرایط فروش رانا پلاس آمده است که متقاضیان این خودرو در دو نوبت تحویل می‌توانند ثبت‌نام کنند و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حساب فروسنده واریز کنند. فروش رانا پلاس ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی انجام خواهد گرفت و متقاضیان در اولویت اول و دوم زمستان ۱۴۰۲ قرار دارند. این طرح فروش یک نکته دارد و آن هم این است که متقاضیان سامانه یکپارچه‌ای که رانا پلاس را به عنوان خودرو انتخاب کرده بودند و تمایل به دریافت این خودرو را ندارند، خودرو پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقایافته برای آنها قابل عرضه است (در این طرح فروش خودرو رانا عرضه نحواهد شد و فقط افرادی که تمایل به دریافت پژو ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای دارند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.)

بیشتر بخوانید: طرح فروش پژو ۲۰۷ دی ۱۴۰۲ ؛ شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی [+قیمت]

ثبت نام طرح فروش رانا پلاس دی ۱۴۰۲ با شرایط ویژه آغاز شد

ایران خودرو طبق بخشنامه جدید خود طرح فروش رانا پلاس با پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقایافته را در نظر گرفته است. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که در اولویت اول و دوم سامانه یکپارچه ۱۴۰۲ قرار دارند و قصد دارند خودرو رانا پلاس انتخابی خود را با پژو ۲۰۷ دنده‌ای جایگزین کنند.

متقاضیان این طرح از امروز دوشنیه، ۱۸ دی ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این طرح به مدت ۱۰ روز فعال است.

ثبت نام طرح فروش رانا پلاس دی 1402 با شرایط ویژه آغاز شد

ثبت نام طرح فروش رانا پلاس دی 1402 با شرایط ویژه آغاز شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص این طرح فروش جدید چیست؟ آیا شما نیز تمایل به تعویض خودرو خود به پژو ۲۰۷ دستی هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.