طرح تبدیل دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم به ریسپکت ۲ ؛ [+جزئیات و قیمت]

بهمن موتور بخشنامه‌ای تحت عنوان طرح تبدیل دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم به ریسپکت ۲ صادر کرد. این طرح ویژه متقاضیان عادی در سامانه یکپارچه است.

طرح تبدیل دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم به ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه که در اولویت زمستان ۱۴۰۲ قرار دارند، ابلاغ شد. طبق این طرح تمامی افرادی که در این سامانه دو خودرو دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را انتخاب کرده می‌توانند خودرو خود را به ریسپکت ۲ تغییر دهند. این افراد در حقیقت از دریافت یک خودرو شاسی‌بلند به سدان کوچ خواهند کرد. اما شرایط و قیمت این خودروها متفاوت از هم است. لازم به ذکر است که برای ریسپکت ۲ خدماتی ازجمله سرویس دوره‌ای و بیمه بدنه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: فروش حواله خودرو مادران به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان!

طرح تبدیل دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم به ریسپکت ۲

به نقل از بهمن نیوز، متقاضیان عادی طرح سامانه یکپارچه با اولویت‌بندی زمستان که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه ۱۴ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ یکشنبه ۲۲ بهمن سال جاری یا تا اتمام ظرفیت با مراجعه به سامانه فروش شرکت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com از قسمت واریز وجه اقدام کنند. مشارکت‌کنندگان در این طرح خودروی خود را هفته سوم اسفند سال جاری و با مدل ۱۴۰۳ تحویل خواهند گرفت.

طرح تبدیل دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم به ریسپکت 2

طرح تبدیل دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم به ریسپکت 2

طرح تبدیل دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم به ریسپکت ۲ همچنین متقاضیان می‌توانند از خدمات اختیاری خرید خدمات سرویس دوره‌ای و بیمه بدنه نیز مطابق جداول زیر اقدام کنند.

طرح تبدیل دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم به ریسپکت 2

طرح تبدیل دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم به ریسپکت 2

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط تبدیل محصولات بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.