سامسونگ قصد دارد گوشی تاشوی اقتصادی به نام سری Fold A را به جای Fold FE عرضه کند

Cheaper Samsung foldable may land as the Fold A series rather than Fold FE

براساس اعلام یک افشاگر به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا یک گوشی تاشوی اقتصادی به نام سری Fold A را به جای Fold FE عرضه کند.

البته سامسونگ هنوز اطلاعات دقیقی  درباره‌ی گوشی تاشوی اقتصادی خود منتشر نکرده اما این افشاگر موفق شده به یک سری از کدها دست یابد. بر همین اساس احتمالا گوشی تاشوی جدیدی که قرار است در آینده عرضه شود جز خانواده میان رده اقتصادی سامسونگ یعنی سری گلکسی A باشد.

اطلاعاتی که افشارگر معروف Roland Quandt منتشر کرده نشان می‌دهند که او موفق شده، یک شماره مدل SM-F956 که در دسته‌بندی Fold 6 قرار دارد را با کد Q6 و همچنین شماره SM-F741 متعلق به Flip 6 (یا B6) را شناسایی کند. بعلاوه یک SM-X828 نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد در تابستان آینده به عنوان Galaxy Tab S10+ عرضه شود. اما جالب‌ترین کد داخلی جدید Q6A است که متعلق به یکی از اعضای مرموز خانواده Fold است.

بیشتر بخوانید: سونی برای اولین بار در ۲۴ سال گذشته بیشتر از سامسونگ درآمد داشت

گوشی تاشوی اقتصادی سامسونگ

طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد مدل ارزان‌تری را در سری گلکسی فولد عرضه کند که از نظر قیمتی بسیار پایین‌تر از گوشی‌هایی مانند Z Fold 6 است. ظاهراً سامسونگ با ارائه این مدل می‌خواهد با تاشوهای چینی که به دلیل قیمت‌های پایین‌تر، طراحی‌های نازک‌تر، و مهم‌تر از همه کیفیت دوربین بهتر بازار چین را احاطه کرده، مقابله کند.

به عنوان مثال، در مقایسه Z Fold 5 در مقابل OnePlus Open، گوشی تاشو سامسونگ کاملاً حجیم و دوربین آن کاملا بی کیفیت به نظر می‌رسد، همین امر در مورد تلفن‌های تاشو Oppo، Huawei، Honor یا Xiaomi نیز صدق می‌کند. از آنجایی که سامسونگ قصد دارد در چند سال آینده سهم محصولات تاشو را تا ۵۰ درصد در محصولات خود افزایش دهد، چندین نقطه را شناسایی کرده است که باید آنها را تغییر دهد. در آگوست سال گذشته، زمانی که سامسونگ Fold 5 را منتشر کرد، معاون بازاریابی آن درو بلکارد گفت:

قیمت تاشوها در نهایت کاهش می‌یابد. امسال، ما واقعاً بر روی رفع نقاط ضعفی که کاربران در هنگام استفاده از گوشی‌های تاشوی فعلی ما با آن مواجه می‌شدند، تمرکز کردیم. در مورد Fold، بسیاری از این مسائل به تنظیم ضخامت، کاهش وزن، و پردازش قدرتمند مرتبط بود و در مورد Flip، این امر از طریق Flex Window و تجربه صفحه نمایش پوششی ایجاد شد. بنابراین، ما بر روی بهبود این مشکلات تمرکز کردیم تا تجربه‌ی بهتری به کاربران ارائه کنیم.البته، با گذر زمان و تکامل فناوری، امیدواریم که نوآوری‌های بیشتری را شاهد باشیم و به مرور قیمت آنها را در آینده کاهش دهیم.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ قبلاً توانسته است Z Fold 6 را باریک‌تر کند و اکنون در حال توسعه یک تاشو ارزان‌تر برای همراهی با آن است.

در ابتدا شایعه شده بود که این مدل قرار است Galaxy Z Fold FE نامگذاری شود، اما اکنون به نظر می‌رسد نماد Q6A ممکن است آن را در گروه سری A قرار دهد، البته تمامی این‌ها حدس و گمان است.

شایعه‌هایی وجود دارند که نشان می‌دهند، سامسونگ سعی خواهد کرد تا قیمت Z Fold FE یا Z Fold A-series را نزدیک به نقطه ۱۲۰۰ دلار قرار دهد، اما گفته می‌شود که متأسفانه سامسونگ تصمیم گرفته که امسال آن را عرضه نکند، تا به فروش Z Fold 6 آسیب نزند.

بعلاوه اینکه این شرکت ظاهرا شروع به استفاده از برخی از روش‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های تولیدی کرده که در طول توسعه دستگاه تاشو ارزان‌تر خود برای Fold 6 آموخته است؛ طبق این گفته‌ها  امیدواریم در تابستان امسال که قرار است این محصولات معرفی شوند، یکی از آن‌ها قیمت پایین‌تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی گوشی تاشوی اقتصادی سامسونگ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.