ضربه شدیدی که باعث شد بوکسور بازنده پس از ناک اوت شدن جشن پیروزی بگیرد! +‌ ویدئو

مبارزه بوکس بین جاشوا تمپل و لورنزو مدینا با ناک اوت تمپل در راند آخر به پایان رسید. اما در اتفاقی عجیب تمپل که هدف ضربات سهمگین و پیاپی مدینا قرار گرفته بود گویا دچار آسیب مغزی شده بود زیرا شروع کرد به خوشحالی کردن در رینگ و ژست گرفتن برای عکاسان.

جاشوا تمپل در ثانیه‌های ابتدایی راند ششم و آخر توسط لورنزو مدینا متوقف شد و ورزشکار ۱۹ ساله رکورد شکست ناپذیری خود را به ۹ مبارزه رساند.

اما به نظر می‌رسید سر تمپل چنان بد ضربه خورده که تصور کرد برنده شده است. او که هنوز گیج به نظر می‌رسید شروع کرد به پریدن به دور رینگ و در حالی که دستانش را بالا گرفته بود حتی برای عکاسان ژست گرفت. این در حالی بود که در دقایق اولیه پس از پایان بازی، کسی از تیم تمپل برای کمک کردن به او به سراغش نرفت.

ناک اوت ویرانگر مسن‌ترین بوکسور سبک وزن جهان توسط حریف ۳۶ ساله‌ + ویدیو

celethumb
0 Screenshot 2023 12 16 at 013621

مدینا در میانه مبارزه زمانی که در راند دوم سُر خورد با مشکل مواجه شده بود و تمپل در راندهای بعدی سه بار به زمین افتاد اما هر بار داور آن را خطا اعلام کرد.

gettyimages 1850857572 2048x2048 1
Heavyweight Lorenzo Medina wins

سرانجام در راند ششم ضربه دست راست مدینا تمپل را به گوشه رینگ انداخت و برای تمام کردن کار دست به کار شد. او ضربات متوالی خود را به تمپل بی‌دفاع که روی طناب دور رینگ افتاده بود وارد کرد تا جایی که داور دستور توقف کار را داد.

مدینا پس از پایان این رقابت گفت: «من هیچ راندی را نباختم. قطعاً از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم. اما مرا می‌شناسید، هر روز یک درصد بهتر می‌شوم. او واقعاً گند زد. انگار در ذهنش داشت مبارزه می‌کرد. از روز اولی که دیدمش ترسیده بود.»

Snapinsta.app 406413284 18207150112273797 2766660487787946618 n 1080

و ادامه داد: «تمام مدتی که وزن می‌کردیم یا پشت صحنه بودیم نمی‌توانست به چشمانم نگاه کند برای همین از همان لحظه اول این را فهمیدم. فکر کنم سعی می‌کرد خودش را متقاعد کند که به اندازه کافی کارش خوب است که با من در رینگ باشد. اما دیدیم که این‌طور نیست.

مدینا همچنین درباره مبارزات آینده‌اش گفت: «برای سال آینده چند مبارزه بزرگ می‌خوام اما با هر کسی که مقابلم بگذارند مبارزه خواهم کرد.»  

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.