شیشه نمایشگر آیفون ۱۵ با حاشیه باریک و جزیره پویا پیش از رونمایی افشا شد

iPhone 15 Pro Front Glass

هنوز ۶ ماه تا رونمایی از آیفون بعدی اپل فرصت باقی است. با این وجود تصاویر و ویدیویی مربوط به آیفون ۱۵ منتشر شده است که در آن می توان به مشخصات پنل جلویی این محصول پی برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق تصاویر مناظر شده از آیفون ۱۵، مدل پرو این گوشی دارای حاشیه های باریک است. همچنین جزیره پویا در تمامی مدل های استاندارد و پرو وجود دارد.

اپل آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس را با حاشیه های باریک تر در نمایشگر تولید کرده است. طبق این تصاویر آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس تغییر چندانی نسبت به نسل قبل خود ندارند. همچنین احتمالا آبه اطراف گوشی همانند مدل آیفون ۱۱ کمی خمیده است.

اپل در تمام اعضای خانواده آیفون ۱۵ از داینامیک آیلند استفاده کرده است و دیگر شاهد این قابلیت تنها در مدل های پرو نخواهیم بود. البته این موضوع به کاهش فاصله بین مدل استاندارد و پرو ارتباطی ندارد.

در صورت صحت شایعات اپل امسال اختلاف بین مدل ها را افزایش می دهد. به عنوان مثال مدل پرو با فریم تیتانیومی عرضه میشود. همچنین دکمه ها در آن حالت جامد و غیر متحرک خواهند داشت. علاوه بر آن وجود ۸ گیگابایت رم در مدل پرو سرعت آن را نسبت به مدل های دیگر افزایش می دهد. احتمالا مدل های جدید آیفون اواخر شهریور رونمایی خواهند شد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.