شگفتی OpenAI از محبوبیت بیش از اندازه چت بات ChatGPT

63c0200c3924e0001c4e894a

شرکت سازنده هوش مصنوعی ChatGPT اعلام کرد هنوز نمی‌داند دلیل محبوبیت بالای این چت بات چه بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سازندگان ChatGPT در مورد محبوبیت بیش از اندازه این چت بات شگفت زده هستند. بان لیکه، از مدیران ارشد شرکت OpenAI در مورد محبوبیت ChatGPT در مصاحبه ای اعلام کرد: دوست دارم در مورد اینکه چه چیزی باعث محبوبیت چت بات ChatGPT در بین مردم شده است بدانم.

لیکن در این گفتگو گفته است: ما هنوز علت محبوبیت این چت بات را به درستی نمی‌دانیم. وی در مورد داشتن این احساس تنها نیست. سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI نیز پیش از این هوش مصنوعی را محصولی وحشتناک خوانده بود.

جان شولمن، یکی دیگر از شخصیت های OpenAI ، اکارول، محقق بخش سیاست های شرکت و لیام فدوس محقق دانشمند نیز چنین نظری در مورد هوش مصنوعی داشته اند.

شولمن در مصاحبه اخیر خود با MIT گفت: ما پیش بینی کرده بودیم که چت بات ما در بین مردم محبوبیت پیدا کند اما فکر نمی‌کردیم در این سطح باشد. وی از محبوبیت این چت بات پر بین مردم متعجب است.

طبق گزارش فیوچریسم، مدیران OpenAI هرگز پیش بینی نمی کردند که چت بات آنها بتواند پس از انتشار چنین هرج و مرجی را ایجاد کند. البته مدل های زبانی به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن سازندگان خود را مجبور به ارایه برخی محدودیت ها می کند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.