شیائومی پد ۶S Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اینجاست!

کمپانی شیائومی این بار رویداد معرفی سری ۱۴ خود را با معرفی Pad 6S Pro به پایان رساند. این تبلت از شیائومی که یکی از تبلت‌های حرفه‌ای شیائومی به حساب می‌آید. امکان دارد که شیائومی پد ۶ اس پرو دیگری هم با صفحه نمایشی کوچکتر در حد ۱۱ اینچی راهی بازار شود. این تبلت در سه رنگ مشکی، آبی، و سبز عرصه خواهد شد و وزن آن نزدیک به ۵۹۰ گرم خواهد بود. شیائومی روی تبلت ۶S Pro چهار میکروفون قرار داده و اسپیکرهای آن را هم به فناوری Dolby Atmos مجهز کرده است.

همانطور که اشاره شد، شیائومی پد ۶ اس پرو در دو مدل با صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی و ۱۱ اینچی راهی بازار می‌شود که درون آن‌ها از پنل ips استفاده شده است. نسبت تصویر به بدنه این صفحه نمایش ۳.۲ اینچ است و رزولوشنی برابر با ۳۰۴۸ در ۲۰۳۲ پیکسل را دارد و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دیده شده است. این صفحه نمایش با Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود و هنگام استفاده از آن تفاوتی نمی‌کند که از قصد استفاده از قلم یا انگشت دست را دارید، زیرا نرخ پاسخگویی بین ۲۴۰ تا ۳۶۰ هزتر تغییر می‌کند که میزان پاسخگویی بسیار مناسبی به حساب می‌اید.

%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA %D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C %D9%BE%D8%AF

تبلت شیائومی پد ۶S Pro با سیستم عامل اندروید ۱۴ و HyperOS راهی بازار خواهد شد و این نوید وجود دارد که در هایپر او اس مشکل اجرای برنامه‌ها روی صفحه نمایش بزرگ حل شده است. همچنین شما می‌توانید که این تبلت را به مانیتورهای دیگر هم متصل کنید و از این قابلیت استفاده کنید.

این تبلت همراه با تراشه قدرتمند اسنپدراگون هشت نسل دو به دست کاربرانش می‌رسد. همچنین این تبلت در ۳ مدل رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت هم تولید شده است. در ارتباط با حافظه داخلی هم می‌توان به این صورت گفت که حافظه داخلی‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیابایت و ۱ ترابایت هم در این مدل‌های معرفی شده دیده شده است. باتری استفاده شده در این تبلت هم ظرفیتی برابر با ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.