شیائومی از مانیتور گیمینگ ردمی G پرو با پنل پیشرفته مینی LED رونمایی کرد

شیائومی مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ردمی G پرو رونمایی کرده است که دارای فناوری پیشرفته Mini-LED با DisplayPort 2.1 است.

شیائومی در زمینه ورود به صنعت کامپیوترهای شخصی پیشرفت چندانی نداشته است، اما شرکت در طول این دوره متعهد بوده است و نمونه بارز آن زمانی است که از لپتاپ AMD Ryzen Phoenix رونمایی کردند که با قابلیت‌های شگفت‌انگیزی همراه بود. به‌طور مشابه، این شرکت یک مانیتور گیمینگ جدید به نام ردمی G پرو را معرفی کرده است که روی کاغذ گزینه‌ای عالی برای کسانی که مسیر شیائومی را انتخاب می‌کنند به نظر می‌رسد.

مشخصات مانیتور ردمی G پرو

با شروع مشخصات، ردمی G پرو دارای یک پنل Mini-LED 27 اینچی با حداکثر رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است. علاوه بر این، در مجموع ۱۱۵۲ ناحیه نوردهی به همراه ۴۶۰۸ چراغ LED کوچک ارائه می‌شود که بهترین کیفیت خروجی را تضمین می‌کند. سناریوها بر اساس گزارش‌ها، چهار حالت مختلف کنترل نور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تنظیمات پانل را بدون بررسی هر پارامتری تنظیم کنند. ردمی G پرو دارای حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است و از خروجی صفحه‌نمایش HDR1000 نیز پشتیبانی می‌کند که آن را به مجموعه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می خواهند محتوای مختلف را از طریق آن مصرف کنند.

شیائومی از مانیتور گیمینگ ردمی G پرو با پنل پیشرفته مینی LED رونمایی کرد

به نظر می‌رسد تمرکز بر روی کیفیت پنل بهینه در اینجا بسیار زیاد بوده است. زیرا مانیتور با ۱۰۰% sRGB، ۹۹% DCI-P3 و ۹۷% رده‌بندی طیف رنگی Adobe RGB ارائه می‌شود که بسیار چشمگیر است زیرا شیائومی بازیکن چندان قدرتمندی در صنعت مانیتور محسوب نمی‌شود. حداقل آن‌طور که روی کاغذ به نظر می‌رسد، ردمی G پرو، عالی به نظر می‌رسد. اما جالب است که ببینیم این محصول در عمل چطور ظاهر می‌شود، زیرا سازندگان «چینی» اغلب تمایل دارند مشخصات چشمگیری ارائه دهند، اما نتیجه نهایی چیز دیگری می‌گوید.

مانیتور ردمی G پرو شیائومی از حاشیه‌های بسیار باریکی در سه‌ طرف و کنترل جوی‌استیک مناسبی برای دسترسی آسان به تنظیمات بهره می‌برد. پایه‌‌ این مانیتور امکان حرکت به جلو، عقب، بالا و پایین و چرخش به چپ و راست و حتی چرخش عمودی صفحه‌نمایش را فراهم می‌کند.

با حرکت به سمت اتصال داخلی، مانیتور دارای ۲x DisplayPort 2.1 به همراه ۲x HDMI 2.0 است. این مانیتور با قیمت ۲,۱۹۹ یوان، معادل ۳۱۰ دلار به فروش می‌رسد که ردمی G پرو را با توجه به اینکه در نهایت یک مانیتور Mini-LED است، در رده قیمتی مناسبی قرار می‌دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.