بازی Homeworld 3 تاخیر خورد؛ تایید پشتیبانی از قفل امنیتی Denuvo

ناشر Gearbox Publishing اعلام کرد تاریخ عرضه بازی Homeworld 3 به زمان دیگری موکول می‌شود و همچنین این بازی استراتژی از قفل امنیتی «دنوو» (Denuvo) پشتیبانی خواهد کرد.

طبق جدیدترین گزارش، بازی Homeworld 3 با تاخیری کوتاه‌مدت در تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۴ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تنها برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر می‌شود. علاوه‌براین، صفحه رسمی بازی Homeworld 3 در پلتفرم «استیم» (Steam) نشان می‌دهد این عنوان استراتژی علمی-تخیلی از قفل امنیتی Denuvo پشتیبانی می‌کند.

تاخیر در انتشار بازی Homeworld 3؛ پشتیبانی این عنوان فضایی از قابلیت Ray-Tracing

ناشر Gearbox Publishing می‌گوید این تاخیر کوتاه‌مدت به استودیو Blackbird Interactive کمک می‌کند تا بازی «هوم‌ورلد ۳» را بهتر بهینه‌سازی نمایند. این توسعه‌دهنده می‌خواهد یک عنوان کاملا استاندارد روانه بازار کند تا به میراث این سری بین بازیکنان لطمه وارد نشود.

گفتنی است این بازی قرار بود ابتدا در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) عرضه گردد. ناشر Gearbox همچنین دموی عنوان Homeworld 3 را برای کاربران منتشر کرده است. پی‌سی گیمرها می‌توانند در طول رویداد Steam Next Fest دموی مذکور را دانلود و بازی کنند.

تاخیر بازی Homeworld 3

بازی Homeworld 3 همچنین از قابلیت‌های گرافیکی «ردگیری پرتو نور» (Ray-Tracing)، NVIDIA DLSS 3 و AMD FSR 2.0 پشتیبانی می‌کند. بازی Homeworld 3 همچنین دارای سیستم رندر فیزیکی مبتنی بر موتور گرافیکی Unreal Engine 4 است که به توسعه‌دهنده اجازه می‌دهد تا به طور واقعی نحوه تعامل نور با مواد مختلف در فضا را تقلید کند. این قابلیت به بازی اجازه می‌دهد تا نور پویا و بازتاب‌های سطحی بلادرنگ و همچنین سایه‌ها و روشنایی جهانی داشته باشد.

Homeworld 3 دنباله واقعی سری RTS افسانه‌ای فضایی به همین نام خواهد بود. گفتنی است نسخه‌های اول و دوم سری به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۳ به بازار منتشر شده‌اند. سازندگان وعده می‌دهند با ادامه داستان، مبارزات کاملاً سه بعدی و عناصر کلاسیک RTS که طرفداران انتظار دارند، سری Homeworld را به ریشه‌های خود بازگردانند. بازی «هوم‌ورلد ۳» دارای یک حالت Co-op جدید خواهد بود که با ساختار Roguelike RTS ترکیب می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.