شرکت Razer لپتاپ های Blade 18 و Blade 16 خود را معرفی کرد

شرکت ریزر (Razer) از نسل بعدی لپتاپ های Blade 18 و Blade 16 خود برای سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد که دارای اولین و آخرین نوآوری‌های صفحه نمایش در جهان هستند.

این شرکت اولین نمایشگر OLED 240Hz شانزده اینچی و ۱۶۵Hz 4K هجده اینچی را به خانواده لپ‌تاپ‌های Razer Blade 16/18 2024 خود اضافه می‌کند.
بر اساس بیانیه مطبوعاتی، شرکت ریزر پیشرفت‌های پیشگامانه نمایشگر را در نسل آینده لپ‌تاپ‌های بازی Razer Blade 16 و Razer Blade 18 خود برای سال ۲۰۲۴، رونمایی کرد. این نوآوری‌های پیشرفته که برای یک رونمایی بزرگ طی رویداد CES سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند، نویدبخش ارائه یک تجربه بازی جدید هستند و تعهد این شرکت برای قرار گرفتن در خط مقدم برتری فناوری را تضمین می‌کنند.

Razer Blade 16: دارای اولین نمایشگر OLED 240Hz شانزده اینچی در جهان

لپ‌تاپ Razer Blade 16 با اولین نمایشگر ۱۶ اینچی OLED 240Hz که با همکاری شرکت سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) توسعه یافته است، تجربه بازی را به شکل جدیدی تعریف می‌کند. این نمایشگر ویژگی‌های نوآورانه زیر را ارائه می‌دهد:

  • سرعت و دقت استثنایی: این لپ‌تاپ نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ ۰.۲ میلی ثانیه را پشتیبانی می‌کند.
  • کیفیت تصویر فوق‌العاده: رزولوشن QHD+ (2560×۱۶۰۰) تصاویری زنده و همه‌جانبه بازی را ارائه می‌دهد.
  • Crystal Clear Clarity: نسخه Blade 16 همچنین اولین لپ‌تاپ ClearMR 11000 دارای گواهی VESA در جهان است. این گواهی حداقل تاری و حداکثر وضوح تصویر را تضمین می‌کند.
  • کنتراست عمیق و رنگ: نسبت کنتراست ۱M:1 و گواهی VESA DisplayHDR True Black 500 عمق، رنگ‌های زنده و جذابیت خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد.

استانداردهای VESA برای ارتقای عملکرد نمایشگر و تجربه بازی طراحی شده‌اند. تلاش‌های شرکت Razer برای تضمین گواهی‌های ClearMR و DisplayHDR True Black VESA برای لپ‌تاپ بازی جدید Blade 16 تحسین برانگیز است. بیل لمپسیس (Bill Lempesis)، مدیر اجرایی انجمن استانداردهای الکترونیک ویدئویی (VESA) اظهار داشت که دستیابی به رتبه ClearMR 11000 در لپ‌تاپ، استاندارد جدیدی برای وضوح نمایشگرهای بازی ایجاد می‌کند.

شرکت Razer لپتاپ های Blade 18 و Blade 16 خود را معرفی کرد
شرکت Razer لپتاپ های Blade 18 و Blade 16 خود را معرفی کرد

لپتاپ Razer Blade 18: اولین نمایشگر ۱۸ اینچی ۴K ۱۶۵Hz در جهان را تجربه کنید

هدف لپ‌تاپ Razer Blade 18، تعیین استاندارد جدیدی در دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ به همراه صفحه‌نمایش بزرگ با اولین نمایشگر ۱۸ اینچی ۴K 165Hz در جهان است. به‌عنوان قدرتمندترین نسل لپ‌تاپ‌های Blade، این شرکت می‌تواند تمام قابلیت‌های چنین وضوح بالایی را به نمایش بگذارد تا یک تجربه بصری نفس‌گیر را برای گیمرها و سازندگان فراهم کند. این نمایشگر طراحی شده است تا ارائه دهنده ویژگی‌های زیر باشد:

رزولوشن بسیار بالا: وضوح ۴K جزئیات بی‌نظیر و کیفیت تصویر بیشتری را برای صفحه نمایش‌های بزرگتر به ارمغان می‌آورد.

نرخ نوسازسازی بالا: نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز تضمین می‌کند که بازی‌ها به طور روان و آسان اجرا شوند. این ویژگی‌ها نه تنها تجربه بازی را بهبود می‌بخشد بلکه تجربه کلی کاربر هنگام مرور یا انجام وظایف روزمره را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

زمان پاسخ ۳ میلی ثانیه و پشتیبانی از NVIDIA G Sync: به لطف فناوری NVIDIA G-Sync و زمان پاسخ ۳ میلی ثانیه، مشکل پاره شدگی صفحه نمایش (screen tearing) در بازی‌ها برطرف شده و ادعا می‌شود که تجربه بازی کردن هرگز بهتر از این نبوده است.

تا ۱۰۰ درصد پوشش فضای رنگی DCI P3: پوشش ۲۵ درصدی فضای رنگی بیشتر از فضای رنگی استاندارد sRGB، امکان ارائه تصاویر به همراه رنگ‌های زنده بیشتر و تجربه بهتر به روشی که سازندگان آن‌ها در نظر داشته‌اند را فراهم می‌کند.

نمایش برتری یکپارچه در سراسر لپ‌تاپ‌های Razer Blade

هر دو نمایشگر Razer Blade 16 و Blade 18 توسط Calman تایید شده هستند. هر پنل تحت کالیبراسیون کارخانه‌ای جداگانه قرار می‌گیرد و طیف رنگی DCI P3 صد درصدی را برای تصاویر واقعی، همانطور که سازندگان در نظر داشتند، ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ساختار یکپارچه بدنه آلومینیومی CNC درجه بالا، نسبت ابعاد تصویر ۱۶:۱۰، نسبت صفحه نمایش به بدنه تا ۸۹ درصد، و حاشیه‌های فوق‌العاده نازک، تجربه مشاهده همه‌جانبه‌ای را ایجاد می‌کنند که از نظر بصری به همان اندازه که بادوام است خیره کننده نیز خواهد بود.

این نمایشگرهای پیشگام تنها نمایانگر ویژگی‌هایی هستند که نسل Razer Blade 16 و Blade 18 در سال ۲۰۲۴ ارائه خواهند کرد. جزئیات بیشتر در مورد نسل بعدی لپ‌تاپ‌های Razer Blade در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۴ فاش خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.