شرکت Lionsgate: بازی ویدیویی John Wick ساخته می‌شود

به دنبال موفقیت مجموعه فیلم‌های اکشن «جان ویک» (John Wick)، شرکت فیلم‌سازی «لاینزگیت» (Lionsgate) در نظر دارد بازی ویدیویی از این مجموعه سینمایی پرطرفدار تولید کند. گفتنی است این شرکت ساخت قسمت پنجم فیلم John Wick را نیز تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری GameSpot، شرکت فیلم‌سازی Lionsgate تایید کرد فیلم John Wick 5 در دست ساخت قرار دارد و این شرکت همچنین به ساخت یک بازی AAA از فرانچایز خود اشاره کرد. در جریان اعلام گزارش مالی شرکت Lionsgate، «جو دریک»، رئیس شرکت، از فروش قابل‌توجه فیلم John Wick 4 ابراز خوشحالی کرد و گفت هدف «لاینزگیت»، ایجاد یک «زمان‌بندی حساب‌شده» از انتشار قسمت‌های بعدی این مجموعه است. او تاکید کرد نسخه‌های اصلی و فرعی بی‌شماری از جهان «جان ویک» ساخته خواهند شد.

فیلم سینمایی «بالرینا» (Ballerina)، اولین قسمت فرعی از جهان سینمایی John Wick است که سال آینده در سینماهای سرتاسر جهان اکران می‌شود. یک مجموعه کوتاه تلویزیونی با نام The Continental هم در دست ساخت است که به‌زودی از شبکه اینترنتی Peacock پخش می‌شود. فیلم سینمایی Ballerina داستان یک آدم‌کش (با بازی آنا دی آرماس) را شرح می‌دهد که به دنبال انتقام از مرگ خانواده خود است. از سوی دیگر، مجموعه کوتاه The Continental روی گذشته «وینستون اسکات»، صاحب هتل «کانتیننتال» نیویورک تمرکز می‌کند.

جو دریک: طرح پیشنهادی بازی John Wick در حال بررسی است

«جو دریک» قبلاً اعلام کرده بود «اراده» و «ایده‌هایی» برای ساخت دنباله John Wick وجود دارد. این شرکت ابتدا ایده‌ها را جمع کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتواند مسیر معتبری برای شرح قصه John Wick 5 پیدا کند. «چاد استاهلسکی» (Chad Stahelski) نیز گفته بود قصد دارد John Wick 4 و John Wick 5 را پشت سرهم کارگردانی کند اما او اعتراف کرد در آن زمان، ایده‌ای برای ارائه قصه‌ای پس ار فیلم چهارم نداشته است.

بازی John Wick

شرکت «لاینزگیت» در مبحث ساخت بازی ویدیویی John Wick اعلام کرد «انرژی» و «چشم‌انداز» روشنی برای ساخت آن وجود دارد. در نوامبر سال گذشته، این شرکت اعلام کرد در حال رایزنی با یک استودیو بازی‌سازی برای ساخت بازی John Wick است و طرح پیشنهادی آن در وضعیت نگارش قرار دارد. در سال ۲۰۱۹، بازی استراتژی با نام John Wick Hex منتشر شد. سپس این کاراکتر محبوب در بازی آنلاین Fortnite حضور پیدا کرد. گفتنی است یک بازی واقعیت مجازی با نام John Wick Chronicles هم در سال ۲۰۱۷ عرضه شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.