شایعه: The Crew Motorfest اجازه انتقال وسایل نقلیه از قسمت دوم سری را می‌دهد

شایعه: The Crew Motorfest اجازه انتقال وسایل نقلیه از قسمت دوم سری را می‌دهد

بازی The Crew Motorfest از استودیو The Ivory Tower اواخر سال میلادی جاری برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد و تایید شده که در تاریخ ۱۲ ژوئن در Ubisoft Forward ظاهر خواهد شد.

در حالی که این بازی در مکان جدیدی به نام O’ahu در مجمع الجزایر هاوایی می‌گذرد، پیش از این شایعه شده بود که این عنوان در واقع یک بسته الحاقی برای The Crew 2 با نام رمزی «اورلاندو» است.

اکنون به نظر می‌رسد که می‌توان محتوای قسمت دوم را زمانی که دنباله‌ی آن در سال جاری عرضه می‌شود، به عنوان جدید منتقل کرد.


مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]

به گفته تام هندرسون از Insider Gaming، در Motorfest بازیکنان اجازه انتقال وسایل نقلیه و لوازم جانبی از عنوان ۲۰۱۸ را خواهند داشت. البته بازیکنان در صورت دلخواه می‌توانند بدون هیچ انتقال اتومبیلی بازی را شروع کنند، اگرچه منابع ادعا می‌کنند که ۸۰ تا ۹۰ درصد وسایل نقلیه تکراری از The Crew 2 هستند.

The CrewThe Crew

طبق گزارش‌ها در مجموع ۵۶۶ وسیله نقلیه وجود دارد که هندرسون در برخی ویدئوها آن‌ها را دیده است. همراه با اتومبیل و موتور سیکلت، قایق‌ها و هواپیماها نیز بازمی‌گردند.

یوبیسافت از زمانی که در بهمن ماه سال گذشته به طور رسمی این عنوان را معرفی کرد، هنوز جزئیات بیشتری در مورد The Crew Motorfest ارائه نکرده است. اگرچه برخی شایعات ادعا می‌کنند که تاریخ انتشار آن به تعویق افتاده است.


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن ۲ و نمایش جنجالی پلی استیشن

رمدی اطلاعات بیشتری از شخصیت جدید Alan Wake 2 ارائه کرد - ویجیاتورمدی اطلاعات بیشتری از شخصیت جدید Alan Wake 2 ارائه کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.