شایعه: بسته الحاقی Hi-Fi Rush در شوکیس ایکس باکس معرفی خواهد شد

شایعه: بسته الحاقی Hi-Fi Rush در شوکیس ایکس باکس معرفی خواهد شد

اگرچه انحصاری‌های ایکس باکس امسال با Redfall شکست سختی خورد، اما با Hi-Fi Rush از موفقیتی زودهنگام در سال ۲۰۲۳ لذت برد، اثری که از ناکجاآباد آمد و به عنوان یک شگفتی بزرگ برای همه ظاهر شد.

بازی اکشن ریتمی پر جنب و جوش Tango Gameworks پس از انتشار، مورد تحسین منتقدین و بازیکنان قرار گرفت و برای کسانی که از این اثر دست نکشیدند، ممکن است به زودی خبرهای خوبی اعلام شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistunبررسی بازی The Tale of Bistun

کاربران ردیت اخیرا از طریق سایت SteamDB متوجه شده‌اند که اچیومنت‌های مخفی جدیدی برای Hi-Fi Rush به بک‌اند استیم اضافه شده که نام هر اچیومنت دارای عنوان موقتی «TBA» است.

Hi-Fi RushHi-Fi Rush

فرضیه‌ای که فورا به ذهن بسیاری خطور کرده این است که محتوای جدیدی برای Hi-Fi Rush در راه است و ممکن است به زودی معرفی شود. از آنجایی که شوکیس بازی‌های ایکس باکس برای ۱۱ ژوئن برنامه‌ریزی شده، ممکن است در آنجا اعلام شود.

در ماه مارس، اعلام شد که Hi-Fi Rush از مرز ۲ میلیون بازیکن گذشته است. چندی بعد، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بازی از انتظارات تجاری داخلی مایکروسافت ضعیف‌تر عمل کرده است منتشر شد. اگرچه آرون گرینبرگ، مدیر ایکس‌ باکس، آن گزارش‌ها را تکذیب کرد و ساخته Tango Gameworks را یک «موفقیت بزرگ» خواند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Groundedانحصاری «استوار» مایکروسافت
بررسی بازی Groundedبررسی بازی Grounded


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن ۲ و نمایش جنجالی پلی استیشن

رمدی اطلاعات بیشتری از شخصیت جدید Alan Wake 2 ارائه کرد - ویجیاتورمدی اطلاعات بیشتری از شخصیت جدید Alan Wake 2 ارائه کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.