شایعه: GTA 6 ممکن است تا سال ۲۰۲۶ تاخیر بخورد

شایعه: GTA 6 ممکن است تا سال ۲۰۲۶ تاخیر بخورد

به تازگی رسانه کوتاکو گزارش جدیدی در رابطه با وضعیت توسعه بازی GTA 6 منتشر کرده و اعتقاد دارد پس از «بازگشت اجباری کارمندان راکستار به دفاتر فیزیکی» و احتمال ایجاد کرانچ و اضافه‌کاری، شرایط برای استودیو دشوار شده است.

<!–

–>

کوتاکو می‌گوید بسیاری از کارمندان حال حاضر Rockstar Games به صورت دورکار استخدام شده بودند و با قوانین جدید استودیو، کاملا در شوک فرو رفته‌اند. به همین دلیل باوجود تلاش‌های فراوان مدیران برای نگه داشتن بازه عرضه ۲۰۲۵، احتمال دارد جی‌تی‌ای ۶ نهایتا تا سال ۲۰۲۶ تاخیر بخورد.


مطلب پیشنهادی:۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانیدبازگشت جان مارستون
۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید

گرچه باید اشاره داشت که راکستار همچنان بهار ۲۰۲۵ را برای عرضه جی‌تی‌ای جدید در نظر گرفته اما منابع مختلف بر این موضوع تاکید دارند که کار توسعه بازی کمی از برنامه‌ها عقب افتاده و با ادامه این روند، تاخیر خوردن GTA 6 اصلا دور از انتظار نیست.

هدف Rockstar Games از تغییر سیاست خود اطمینان از بهره‌وری و امنیت تا حد امکان قبل از عرضه بازی بسیار مورد انتظار جی‌تی‌ای ۶ اعلام شده بود.

GTA 6GTA 6

از سوی دیگر، تام هندرسون (خبرنگار مطرح دنیای ویدیوگیم) در پاسخ به گزارش کوتاکو در توییتر گفت که از صحت آن اطمینان ندارد:

واقعا نمی‌دانم چه فکری درباره گزارش کوتاکو از جی‌تی‌ای ۶ داشته باشم… هیچ کدام از اطلاعات جدید نیست و به‌نظر می‌رسد گزارش مذکور می‌خواهد بر اساس گزارشات قبلی بلومبرگ کمی سر و صدا و جنجال به‌پا کند.

البته وی در ادامه اشاره کرد که هیچ چیز غیرمحتمل نیست و امکان دارد راکستار به دلایل مختلف تاریخ عرضه GTA 6 را تغییر دهد، با این حال نحوه ارائه گزارش کوتاکو صرفا جنجال‌برانگیز و فاقد شواهد محکم به‌نظر می‌رسد.

بازی GTA 6 همچنان برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ برنامه‌ریزی شده اما احتمالا نسخه پی‌سی با یک سال تاخیر در دسترس قرار بگیرد.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: از جی تی ای تا رد دد؛ چرا بازی‌های راکستار انقدر خوبن؟
ویجی کست: از جی تی ای تا رد دد؛ چرا بازی‌های راکستار انقدر خوبن؟ویجی کست: از جی تی ای تا رد دد؛ چرا بازی‌های راکستار انقدر خوبن؟


ایکس باکس و ۱۰ شکست بزرگ

اعضای راکستار از کرانج برای بازی GTA 6 ترس دارند - ویجیاتواعضای راکستار از کرانج برای بازی GTA 6 ترس دارند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.